2007年12月9日

意大利「頹」飯

煮意大利飯其實好簡單,只要有心機,唔難煮得好。煮嘅方法雖然有唔同,但無非都係將生米煮成熟飯。


先講材料:
意大利米
雞湯(食素就可以用蔬菜高湯)
魚切塊(食素可以唔落)
白菌切片
洋蔥一個切碎
蒜頭一小粒切碎
牛油
Parmesan 芝士


Sorry,無準確份量。依家嘅我,影到相仲寫得出都算係咁。如果真係想知,留言吧。

先用些少橄欖油炒一炒啲米。我地福建人煮鹹飯都會先炒一炒啲米。炒到透透地明就得,但少心唔好炒燶。炒完啲米,再煮成嘅飯好似會彈牙啲。


之後就可以落洋蔥同蒜頭。另一邊箱要煲熱啲雞湯,我用一盒 500ml 加多 1L 水去煮大概四人份嘅飯。見洋蔥變色就可以落雞湯。


雞湯最好唔要一次過落晒。逐少逐少落比較好。因為每隻米吸水能力唔同,之前乾炒情況又未必次次一樣,所以好難次次落幾多水都咁準。

跟住可以試食下啲米熟唔熟。製成品同我地中國人米飯唔同,應該幾彈牙。如果覺得仲硬硬地,就可以先落魚肉。魚肉我先用鹽、黑椒、同少少香草去醃一下。


見魚差唔多熟就可以放白菌。有白酒的話可以灑些少。


跟住我會放塊牛油。除咗會香啲,個湯都會濃厚啲。我會煮到啲米個心仲有少少硬就收火,到時上枱就啱啱好熟。(所以我頭先咪話啲湯唔可以一次過落晒囉。)


放埋啲 Parmesan 芝士,用餘溫煮溶佢。需要的話,用鹽同黑椒粉調味。食得!


而點解我叫呢個飯做「頹飯」,當然有原因。「頹飯」一詞,據聞係起源於近年嘅大學飯堂。係指嗰啲單手以一隻匙羹可以食完嘅飲。唔洗用刀用叉,單有一羹一羹舀落口就搞掂,另一隻手空出嚟可以睇書(或打 sms)。簡單例子就係免治牛肉飯。上一個禮拜,我想煮餐好嘅嚟食。香草脆煎羊架,放上軟綿綿嘅薯蓉上面,又香又靚。正當準備起動之際,阿仔就喊要食奶。奈何羊架要切,唔可以邊食邊餵。最後只有食又凍又乾嘅食物。所以我決定今個星期要煮「頹飯」!但我覺得頹都要頹得有骨氣,所以就整咗呢個意大利「頹」飯!


~ Lindberg


P.S. 今晚仲勁!打邊爐,自製意式茄汁湯底!一路煲住唔怕食凍野。(死未?!)

4 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    哈哈哈 ! 你怎知道我買了,不過唔識煮放了係度 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈哈哈 ! 你怎知道我買了,不過唔識煮放了係度 !


    好易煮啦。不過要些少心機。

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    哈哈~

    我剛煮了一個頹飯

    將家中的芋絲

    帶子味豆付

    雜菜粒

    再加2隻蛋

    蒸熟就食

    一面食 一面留言
    上星期睇roadshow都係教煮意大利飯

    等我買d試下先~

    我想問:如果家中無parmesan芝士

    可以用乜代替呢?

    計劃明晚去煮~

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    公關Patsy :

    哈哈~

    我剛煮了一個頹飯

    將家中的芋絲

    帶子味豆付

    雜菜粒

    再加2隻蛋

    蒸熟就食

    一面食 一面留言

    上星期睇roadshow都係教煮意大利飯

    等我買d試下先~

    我想問:如果家中無parmesan芝士

    可以用乜代替呢?

    計劃明晚去煮~


    聽落妳嗰個都好似幾好味喎…
    Parmesan 芝士係俾個味同稠啲。想稠可以放牛油,但係個臭芝士味就得 parmesan 做得到。如果可以,至少買支 Kraft 嘅乾 parmesan 芝士 (綠色一支支呢)。如果唔鐘意芝士味,唔落都得!

    回覆刪除