2013年4月17日

保衛宇宙

「爸爸,您知唔知我最愛係咩呀?」

「瞓覺?」我相信答案一定是我自己,所以隨便答一個。

「唔係!」沒錯,睡覺是媽咪的最愛。

「媽咪?」

「唔係!」吓?!雖然有點沾沾自喜,還是別要讓媽咪聽到…

「俾啲貼士呀…」還不是我?!呵呵呵…

「係地球呀!」

「哦…」我們竟然輸給地球…

「同埋家人…仲有哥哥。」

「哦…哥哥都係我哋家人嚟嘅。」

「但佢死咗囉喎。」

「咁死咗都係我哋家人嚟嘅…」

「哦…」

「愛地球好啱呀。您呢個年代,真係要愛護地球呀。」

沒錯,自從我開始寫這個網誌以來,我一直都未交待有關節瓜俠為何天生要保衛宇宙。雖然是說得誇張了一點,但亦非我憑空虛構。天生為比較罕有的「O -ve」血型的人(大約三百人當中才有一個),應該要有一份救助別人的使命感。沒有遺傳到我的地中海貧血,也算是一點恩賜,讓他有一個捐血救人,亦有機會自救的機會。

但這個傻小子真的保衛到地球嗎?請大家拭目以待!




~ Lindberg


8 則留言:

  1. mag (馬姬)上午8:00

    「O -ve」... 好特別喎!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    補番呢篇文章,咁就好似貼題一啲…

    回覆刪除
  3. 好, 做人應該係有使命感。
    能力越大責任越大, 節瓜俠加油丫!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我係唔係要同佢睇咗《蜘蛛俠》先呀?

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    我係唔係要同佢睇咗《蜘蛛俠》先呀?



    哈哈~ 你竟然知道句說話出處, 厲害!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我有咩會唔知?!呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. Lindberg :

    我有咩會唔知?!呵呵呵呵呵呵…



    ... (¬_¬)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除