2009年3月4日

Playtown vs Wise Kids

星期天的早上,我們應米B媽的號召,去了西寶城的 Playtown 玩。我的同事是這裡的常客。她的三歲大兒子,每逢假期,就嚷著要到這裡來。現在終於明白為甚麼。這裡真是一個消耗小朋友精力的好地方。而玩過 Playtown 之後,我們又去到數碼港的 Wise Kids 參加一個朋友的生日會。

因為要參加生日會的關系(和見米B),所以 Jayson 穿得斯文一點。


是次活動有 Mavis、米B米爺Anson、和 Eason。沒有見 Eason 一段日子,還是那麼公子。

我們約好了 10:30am,但那正好是 Jayson 的睡眠時間。在車上,Jayson 很快便睡著了。去到之後還是睡著,過了大約十五分鐘,他才蘇醒過來。

「Jayson,仲瞓?!米B跟人走啦!」


「米爺,車我一程得唔得?」

「好呀!咁妳去我後面推啦。」


當 Jayson 醒過來的時候,還是「一舊飯一樣」。


先是四圍探索一下。


然後玩些小玩具,當是做一點熱身。


那就可以開始去玩那些遊樂設備。那裡的設備很巨型,有分三歲以下,或三歲以上的。看上去都頗安全,而且很新,很乾淨。但對於不愛爬的 Jayson,任何一款都很吃力。

當米B自己一個人復爬上爬落數十次的時候:


Jayson 還是顫顫驚驚,不知所措。

「Jayson,您爬啦。行唔到㗎!」


「Jayson,你好大舊呀。借借呀唔該。」


Jayson 很膽小。就連要他穿過那條大水喉,明明站著行過去也可以,卻好像要推他落海一樣。最後都是要媽媽半推半抱的,把他帶過去。


行過了這裡,有一條很斜的滑梯。這條滑梯非常高速,驚嚇程度很高。看見 Jayson 的表情就知道。我也差點給它嚇破膽。


最受 Jayson 歡迎的,應該是波波池。

「Ball…」


「媽媽,救命呀!我遇溺呀!」

「遇您個頭!」


因為之後要趕第二場,所以我們沒有跟大隊去飲茶。我走了去樓下的麥當勞買外賣。這裡的入場費,每位小朋友 $100,可以有一位大人陪同。而每多一位大人,就要加 $50。整天隨便進出。就連買外賣回來吃也可以,非常自由。而 Jayson 就吃了我為他準備的飯飯。

「好味!」


相比之下,我們下午去了數碼港的 Wise Kids 參加生日會。亦是 $100,但只能玩 1 小時 15 分鐘。設備當然沒有 Playtown 般大型,地上有好多 Wise Kids 可以買到的玩具。還有一個 15 分鐘的唱遊時間,有兩位姐姐陪一班小朋友玩。但最大問題是不能夠影相!這個簡直可以用吝嗇來形容,莫非怕我抄襲另一個出來?!Playtown 就明顯地大方得多。家長無非都想拍下小朋友玩得開開心心的模樣。不用那麼吝嗇吧!

生日會的安排都算不錯。之後我們帶 Jayson 去買玩具。我們買了一副積木,$145 有九塊正方型的木頭。我們想讓 Jayson 疊高高。但買完回來之後,他玩了幾分鐘,便打了入冷宮。唉…



~ Lindberg

30 則留言:

  1. 哇~~Jayson 玩滑梯甘玩法

    晚上實哭到傻

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    哇~~Jayson 玩滑梯甘玩法

    晚上實哭到傻


    咁又冇喎。因為已經攰到暈咗!

    回覆刪除
  3. Jayson果日著得好斯文靚仔哩~
    見佢玩波波池真係好開心,米b都唔敢落去呀!

    ps:Jayson波波池遇溺果張相好攪笑XDDDD

    回覆刪除
  4. 櫻杏子上午8:00

    jayson 的驚嚇表情好好笑呀!
    能夠消耗小朋友精力但係又唔會同時消耗(盡)大人精力,實在是一個好地方!

    回覆刪除
  5. 好笑..見到節瓜俠好似真係好驚玩滑梯.

    回覆刪除
  6. 曦曦媽上午8:00

    呢兩個地方我想帶bosco去玩好耐喇~ 不過又太遠......

    我都聽過wise kids唔比影相, 但生日會都唔比?!! 唔係啩!!!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Can : Jayson果日著得好斯文靚仔哩~見佢玩波波池真係好開心,米b都唔敢落去呀!ps:Jayson波波池遇溺果張相好攪笑XDDDD
    「救命呀!」

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    jayson 的驚嚇表情好好笑呀!

    能夠消耗小朋友精力但係又唔會同時消耗(盡)大人精力,實在是一個好地方!


    消唔消耗大人體力就因人而異。如果妳見到米太婆就明白啦。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    好笑..見到節瓜俠好似真係好驚玩滑梯.


    我都驚呀!何況係佢。哈哈…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    曦曦媽 :

    呢兩個地方我想帶bosco去玩好耐喇~ 不過又太遠......

    我都聽過wise kids唔比影相, 但生日會都唔比?!! 唔係啩!!!


    生日會有另外一個位搞。點影都得。但遊樂場嗰邊就唔得囉。

    回覆刪除
  11. 點解打入冷宮?

    呢度好好玩呀!如果唔係anson ba要打波, 我飲完茶一定會返入去!
    遲d實要去多次~

    回覆刪除
  12. hahaha... 滑梯o個張好攪笑!!! jason 皮膚  !!

    回覆刪除
  13. 露露仁秉上午8:00

    "但買完回來之後,他玩了幾分鐘,便打了入冷宮。唉… "
    我諗,你個日好痕囉!!!
    Do you learn from Jon & Kate plus 8, kids don't need too much toy!!?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    點解打入冷宮?

    呢度好好玩呀!如果唔係anson ba要打波, 我飲完茶一定會返入去!

    遲d實要去多次~


    佢唔多鐘意玩。
    我地食完野都有玩多一陣。下次再去過呀!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    hahaha... 滑梯o個張好攪笑!!! jason 皮膚  !!


    可能因為我錫得多。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    露露仁秉 :

    "但買完回來之後,他玩了幾分鐘,便打了入冷宮。唉… "

    我諗,你個日好痕囉!!!

    Do you learn from Jon & Kate plus 8, kids don't need too much toy!!?


    唔係我話買㗎今次!
    唔講我又唔覺喎。佢地真係唔多玩具。但咁多兄弟姐妹都夠玩啦!

    回覆刪除
  17. 唔俾影相咁衰,同親小朋友去玩都會相影低佢架喎!
    呢個西寶城的 Playtown 睇落真係幾正喎!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    kimkim :

    唔俾影相咁衰,同親小朋友去玩都會相影低佢架喎!

    呢個西寶城的 Playtown 睇落真係幾正喎!


    俾大啲嘅小朋友玩嘅仲正呀!

    回覆刪除
  19. 看來一位文靜的小朋友﹐唔系好鐘意玩D刺激的活動。

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    看來一位文靜的小朋友﹐唔系好鐘意玩D刺激的活動。


    冇膽到死!唉…

    回覆刪除
  21. 賞雨*上午8:00

    其實我都好鍾意玩波波池嫁,不過宜家唔入得lu......T^T

    超想玩美國冒險樂園果個巨型迷宮* ><

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    賞雨* :

    其實我都好鍾意玩波波池嫁,不過宜家唔入得lu......T^T

    超想玩美國冒險樂園果個巨型迷宮* ><


    下次妳陪 Jayson 入去咪得囉。哈哈哈…

    回覆刪除
  23. wise kid直情貴啦, 之前我地去cyber port探朋友, 打算望一陣睇下有咩玩, d員工服務態度又唔多好, 好似我地望多陣都唔得咁, 我對wise kid真係麻麻
    紅色果條隧道好鬼快ga, 可能有個大彎掛, 隔離果條 (唔記得左咩色)就好好多, 我第一次抱住哲哲玩直情覺得自己好似飛左去個play mat外!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    Maggie :

    wise kid直情貴啦, 之前我地去cyber port探朋友, 打算望一陣睇下有咩玩, d員工服務態度又唔多好, 好似我地望多陣都唔得咁, 我對wise kid真係麻麻


    呢啲咪叫懶巴閉囉。我見都唔多人去玩啦。

    回覆刪除
  25. hinhinmami上午8:00

    呢度好近我地屋企呀, 不過就未去過, 外面睇好似適合大少少既小朋友玩, 原來內有乾坤, 1小2大就要200元了,不過小朋友應該好開心.

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    hinhinmami :

    呢度好近我地屋企呀, 不過就未去過, 外面睇好似適合大少少既小朋友玩, 原來內有乾坤, 1小2大就要200元了,不過小朋友應該好開心.


    未夠三歲,$150 得啦!有機會一齊去呀!

    回覆刪除
  27. Emilili上午8:00

    jayson 好靚仔呀!! 米B一定愛屎你呢btw, 我都好耐冇玩過波波池..

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    jayson 好靚仔呀!! 米B一定愛屎你呢btw, 我都好耐冇玩過波波池..


    妳有我就驚啦…

    回覆刪除
  29. Emilili上午8:00

    Lindberg : Emilili :jayson 好靚仔呀!! 米B一定愛屎你呢btw, 我都好耐冇玩過波波池..妳有我就驚啦…下次玩俾你睇!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    Emilili :

    下次玩俾你睇!


    咁我走先。唔好話識得我喎。

    回覆刪除