2009年12月3日

喪讀

對於本地雜誌一些用詞,我向來都不是太過喜歡。但看過這段影片之後,第一個浮現在我眼前的,就是這兩個字:「喪讀」。


「喪」是用來形容…喪。(對不起,我的中文水平有限…

Jayson 很喜歡拿出不同的書,自己「朗讀」一番。雖然夾雜著中和英,又有不少錯處,我們都不會刻意地作出糾正。讓他自由發揮。由於他可以隨心所讀,往往都令我們棒腹大笑之餘,又有不少意外驚喜。到底是誰教他:「Crocodile」的呢?



~ Lindberg

30 則留言:

  1. This is amazing. I think we can't underestimate the potential of this 2 yrs old prodigy. What are we doing when we were 2 yrs old? Slobbering and sucking our thumbs?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Right. They are definitely exposing to much different stuff from what we used to be. But don't drag me along. You might be sucking your thumb. I was doing something different. I was experimenting the texture of my thumb with my mouth. OK?

    回覆刪除
  3. 我最鐘意佢"嘩~" "嘩~"

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    感情夠唔夠豐富呀?哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    我對手…拍爛咗喇~~~~~~~~~~
    好可愛呀!mil"k", 發音奇準!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    係米奇教呱… 哈哈哈!

    回覆刪除
  7. MaG (馬姬)上午8:00

    哈哈哈哈... jayson果d"嘩~ 嘩~"聲真係超可愛呀!!! 我真係唔可以相信, 一個兩歲o既小朋友可以識咁多英文生字, 真係佩服作為父母o既你地呀! (五體投地中...)

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好以為我地做過啲乜野!我地乜都冇做過㗎!
    其實佢地接觸嘅野同我地好唔同。好快就自己學識㗎啦。唔洗加工。哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    Lindberg :

    唔好以為我地做過啲乜野!我地乜都冇做過㗎!

    其實佢地接觸嘅野同我地好唔同。好快就自己學識㗎啦。唔洗加工。哈哈哈…




    唔信~ 快d過下兩招先~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗刻意去教。同佢講多啲,玩多啲就識㗎啦。最緊要有野俾佢睇,俾佢玩喎。

    回覆刪除
  11. 尋晚米太公已經响到話Jayson好叻識好多動物.嘩!真係好叻仔.你哋一定花咗好多心機去教佢.米太公仲話佢有英國口音...(儍佬!)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實只要有野俾佢睇,陪佢玩,教一兩次就識㗎啦。之後只要佢有興趣自己攞出嚟,佢就會越讀越準㗎啦!

    回覆刪除
  13. 女子口力口牙!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈… 過獎…

    回覆刪除
  15. WAH!!!!! JAYSON仔好叻叻呀~讀得好搞笑~

    最正呀佢真係like 雞啄唔斷~talktalk!~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳可知佢有時可以幾煩啦!

    回覆刪除
  17. 佢真係好好記性!! 叻仔!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    個個小朋友都係咁㗎啦!

    回覆刪除
  19. Great job, Jayson!

    I love you.

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    Thank you!

    回覆刪除
  21. Jayson's grasp of vocabulary is very impressive indeed! And much like you said before, his English pronunciation's interestingly better than Cantonese...

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    Because he learns it from Mickey Mouse? HA!

    回覆刪除
  23. 得閒過o黎教妹妹啦!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁快就要一齊溫書啦?

    回覆刪除
  25. wingwing上午8:00

    喪讀唔錯啊 !

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈…

    回覆刪除
  27. QQ 媽咪上午8:00

    Haha…Jayson so cute!! 最鐘意佢嘩~嘩咁叫﹗﹗

    我真係覺得而家D小朋友精靈過我地o個代好多﹐學野快醒到痺﹗﹗

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁人係應該有進步嘅。

    回覆刪除
  29. 好叻仔呀!好似睇緊示範demo!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩 demo 呀?

    回覆刪除