2012年6月19日

父親節禮物 2012

繼上個月學校替 Jayson 送的母親節禮物之後,我極之有理由要求父親節送 iPad。除了 iPad 之外,我亦希望得到一個強勁的電鬚鉋。想不到,今年竟然一次過收到這兩份禮物!!!

雖然不是 iPad 而是 Writing Pad,但保記事簿上的圖案和心意卡,已經值得上一部 iPad!


而從畫畫班上造的這把巨型剃鬚刀,雖然比不上飛利浦的迴旋浮動電鬚刨,但勝在安全,絕到不會傷及面部皮膚。顏色和設計,更是獨一無二。一看就知道,這是代表獨一無二的好爸爸。


卡裡面的父子圖,真的可以稱得上為肖為妙!畫畫老師補充說,Jayson 說要多謝我陪他去公園玩,所以把情景畫了下來。以 Jayson 的畫功可以畫成這樣,已經令我感到很意外。有點鬍鬚的爸爸,瀟灑中帶一點不羈,配合一把剃鬚刀,真是最好不過。真的非常感動呀… 嗚嗚…


謝謝您,Jayson!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 個剃刀咁似MOMO個毛刷既, 哈哈~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Julie 都有個…

    回覆刪除
  3. 哈哈個野人好似你呀!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    你啲眼光好明顯有問題!快啲去驗下眼啦!

    回覆刪除
  5. mag (馬姬)上午8:00

    點解我覺得張卡裡面... JAYSON想表達佢比老豆蝦緊嘅?! XDDD
    anyway... 你都係一個好爸爸嘅! hehehe...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    中間嗰條唔記得係乜。等我問下佢先得。
    咩叫「都係」?!應該係「一定係」!!!

    回覆刪除
  7. 點解咁岩節瓜俠會做鬚刨俾你, 係唔係你要求佢這個

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    冇呀!真係咁啱㗎咋!

    回覆刪除
  9. wingwing上午8:00

    個巨型剃鬚刀整得似模似樣啊,.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我起初以為係鎚仔…

    回覆刪除
  11. 鬚刨? 我以為用黎抺窗架喎!!

    哈哈~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    都有啲似喎!哈!

    回覆刪除
  13. 原來你係鬚根佬.

    幅畫好正!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都唔係成日唔剃鬚啫!

    回覆刪除