2013年5月9日

不孝!

「爸爸,您頭先同邊個講電話咁勞氣呀?我好驚…」Jayson 細聲地問我。

「爺爺囉!」我氣還沒消。

「爺爺做乜呀?」

「爺爺唔識用部電腦。叫佢唔好㩒嗰到,佢就好似您咁,總係要㩒多幾下。激死我啦…」火燒連環船,Jayson 也間接被罵。

腦海突然響起警號。大鑊… 做錯事,講錯說話…

「Jayson,頭先爸爸發脾氣好唔啱。」我向 Jayson 道歉說。「爺爺唔識用電腦,我唔應該發佢脾氣。呢啲就叫做不孝。爸爸非常唔啱。我一陣會去爺爺公司幫佢整番部電腦㗎啦。」

「哦…」

「Jayson…」我續道:「第二時您識得嘅嘢一定多過爸爸。如果我有咩唔識,您要教我喎。唔好發我脾氣呀。」

「我一定教您同媽咪。」Jayson 回答說。

「咁就乖喇!」

好危險呀…

曾聽說過:「When someone makes you want to be a better person, you're in love.」當你遇到一個會令你想變得更好的人,那一份除了是愛情之外,還有…恐懼…。 在我的生命中,已經遇到了兩個這樣的人…。我要做得更好!



~ Lindberg



8 則留言:

  1. ...你都算知足啦....幸福呀)))

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    知機就真…

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    呢個好好教材啊. 父母點樣,仔女就點樣啊.

    做得好好啊, 識得教番JAYSON啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係佢提醒咗我啫…

    回覆刪除
  5. 你不孝!好在.....改得切.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好彩我夠機警…

    回覆刪除
  7. 你做得好好! 我都好認同如果你想自己變得更好既話一定係因為愛, 至於恐懼... 都只不過係賣佢怕啫, 無恐懼咁誇丫?! 哈哈~~~
    另外, 小朋友既出現可以讓父母重新審視自己、再次領略生命, 好似有本書係咁講過。

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩唔驚呀!第二時有新玩具我唔識得玩點算?!

    回覆刪除