2019年8月21日

父子談心

「阿仔,如果喺欅坂21個人之中,搵一個做女朋友,您會想搵邊個?」我問。

「嘩!乜您問埋啲咁嘅嘢?!」他回答說。

「我想比較一下大家嘅品味啫。您估我會搵邊個?」

「平手大人?」

「唔得!大人神聖不可侵犯。」

「ねる?」

我想了一想,說:「ねる都好喎。」

「係呀,佢個樣好得意。」還很溫柔呢…

「回歸正傳,咁您會娶邊個做老婆呢?」

「我要媽咪。」

「唔得,媽咪照顧唔到您一世。」

他很快地回答說:「但我可以照顧佢一世喎。」

我的心溶了一大半。這麼肉麻的話也說得出口。好小子,您贏!媽咪就讓給您,我去找ねる!

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言