2016年8月17日

Pillow Talk 之 「D」的意志

媽咪說 Jayson 昨晚睡覺時有點鼻塞塞,不知是否有點傷風。我說:非也。其實是因為昨晚臨瞓前的對話…

「爸爸呀,如果個仔死得早過個爸爸,咁咪好奇怪囉?」Jayson 問。

「咩奇怪呀?!係好慘呀!呢啲叫做『白頭人送黑頭人』,啲爸爸媽媽會好傷心㗎!」我答。「所以您要點呀…?」

「好好照顧自己…」

「啱喇。」

「咁我想同您一齊死。」Jayson 說。

「嗯…」我認同了一下之後,發覺有點不妥當。「唔係喎…唔得呀!您死鬼咗,邊個照顧媽咪呀?!」

「哦…咁我哋三個一齊死啦。」Jayson 已經眼紅紅鼻塞塞,果然是一個「四仔」。

「咁又唔得!爸爸嘅爺爺、公公都已經死咗,作為子孫,我就係要繼承佢哋嘅意志。您係爸爸嘅一半,媽咪嘅一半,所以都要繼承爸媽嘅意志,好好生活落去㗎嘛。如果您都死埋,仲邊度有人記得我哋呢?」

沒錯!他要繼承他媽咪 Panda D. Girl 「D」的意志!

「您無見過您嘅爺爺、公公㗎?」

「無㗎!所以您見到都係好幸福㗎啦。您要好好珍惜您嘅爺爺、公公呀。」

「嗯。」

傾到這裡,我便睡著了。


~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言