2015年11月30日

Volkswagen Golf GT 7代 報告

今年父親節,我走咗去幫 Jayson 買父親節禮物。禮物用咗 5,000km,係時候分享一下。因為本身對車嘅知識有限,所以只能有話直說。

Volkswagen Hong Kong Admiralty

事源現在日日都要揸車返工,原本架 Sienta 出現不少問題。趁架車仲值少少錢,於是就打算換架新車。期望安全啲之餘,每日返工都會開心啲。唔想再揸7人車,因為都冇機會坐多過5個人。與其係多兩個位,不如要多啲揸車嘅樂趣仲好…。
其實架 Golf GT 最令我有衝動去買嘅地方,就係廿幾萬一架車(當時售價為港幣$279,880),送 $65,000 原廠車身包圍套裝!感覺就好似娶個老婆,送你一層樓一樣,唔洗諗啦!所以試過車之後,冇睇過其他牌子就去咗畀錢…

架車加咗包圍之後,外型真係真係冇得輸。斯文中帶一點霸氣,典雅中又帶一絲不羈,非常配合我嘅形象。

Volkswagen Golf GT 7代 包圍

我架碳灰色可能睇得唔清楚包圍條黑線。陳列室黑色車嘅包圍配上一條紅線,非常搶眼。不過我覺得唔係 GTI 的話就唔好用紅線啦,所以都係我架好啲…

Volkswagen Golf GT 7代

所謂原廠車身包圍,其實係香港車廠自己加上去。好彩都加得幾靚仔。尾翼亦令線條冇咁鈍。而死氣喉亦改為中置。據稱中段會更加有力。但因為我冇得比較,所以只可以話型咗啲囉。

Volkswagen Golf GT 7代 尾翼

車身比 Sienta 闊少少,但內籠就反而細啲,可知之前架車有幾單簿。而雖然內籠細咗,不過都算好舒服。後座都有風口位,感覺非常高級呢。


7代頭燈係其中一個我最欣賞嘅地方。靚仔之餘又照射得好集中,唔會照到行人腰位以上嘅起方,咁就唔怕照到行人或其他司機啦。而轉軚嘅時候,該方向嘅輔助燈就會自動亮起。即係轉左嘅時候,左邊嘅路面就會光起嚟,真係一個非常安全嘅設計!


不過音響係一個嚴重嘅敗筆。竟然今時今日,音響都會出唔到中文!日文就更如唔洗指意!如果我一早知道,我真係未必會買。軟件升級之後都係冇,真係灰到爆。最灰係出車之後兩個星期,美國新落地嘅 Golf 已經配備 CarPlay。對於一個蘋果用家,知道有 CarPlay 而唔知有冇機會用得到,真係好似畀人喺喺傷口搽上蜜糖,再放一堆螞蟻上去一樣。又痕又灰!

Volkswagen Golf GT 7代 音響

耗油量方面,雖然引擎講到好慳油,又有 ECO 慳油模式,耗油量其實都係一般。銷售顧問話可以去到 $1 一公里,我話唔開冷氣,唔上落斜,都有可能得嘅…。


想慳啲的話,可以用 ECO 模式。不過當然反應冇咁快,而且如果真係要慳油,就要學懂「放開腳」。放開腳的話,DSG 波箱就會有飛輪作用,帶動架車繼續行。否則唔慳得幾多…


Auto Brake 非常方便。一停車就會鎖死架車,唔會流前流後。好用到我已經忘記咗乜嘢係 Hand Brake。停車自動熄匙須要適應一下,不過還算暢順。

之前習慣用泊車鏡頭,但泊車雷達都非常準確喎。除此之外,前後都有雷達,慢車時就會開始感應,穿梭狹窄路段都冇有怕。新手揸的話,一定會感到好安心。

Volkswagen Golf GT Park Pilot

尾箱當然冇7人車咁好用,不過都放到一家大細嘅旅行篋。而且底板仲有兩個高度,須要多啲空間就可以放低塊板。冇須要的話就可以好似我咁,放高一格就唔洗彎低腰攞嘢。

Volkswagen Golf GT 尾箱

最重要當然係車嘅性能。相比之前嘅 Sienta,當然好揸好多倍。雖然 140匹馬力好似唔係多好多,但勝在 Turbo 扭力夠大,反應快。抽頭過車嘅動作非常安全流暢。

DSG(Direkt-Schalt-Getriebe)波箱亦係其中一個賣點,波箱細之餘又好反應,上落波跟無斷變速差不多。落斜仲識得幫我拖波減慢速度,手動都慳番。雖然前一代有用家話波箱有問題(我識得兩個車主,兩個都要換波箱…),但據稱呢一代已有改善。後來上堂明白咗 DSG 波箱嘅原理,就知道點樣去揸架車。有兩點值得注意:1) 上斜唔好畀小小油,拖到停喺到,因為等同吊極力子,太耐真係會過熱;2) 爬頭唔好靠落一個波拉高轉數,因為 DSG 波箱落波的話就表示要減速,反應會慢啲,依我經驗,轉 S 波畀油,咁就冇人可以喺我前面!

不過架車配上 Bridgestone 嘅濕地胎,我發現好似唔多咬地。試過好幾次起步嘅時候,唔係畀好多油都會響胎。銷售顧問話車胎係公司分配,但維修部又話係銷售顧問揀嘅。激死!

另一方面,可能始終都係歐洲車,避震比較硬。市區路面都行得唔太舒服。最後一樣我唔太高興嘅地方,就係車窗冇得裝雨擋,鮮風唔夠想焗死人咩(落雨唯有開大啲冷氣啦…)!

而售後服務都還算可以。上車主工作坊都學到嘢。保護維修就可能因為周末太多車要整,所以服務未係好周到。

總結,雖然近期 VW 有不少負面新聞,不過架 GT 真係好抵玩,可以令駕駛變成無限樂趣。


~ Lindberg

沒有留言:

張貼留言