2015年1月22日

阿笨與阿占

相信很多人都看過《阿笨與阿占》這個電視節目。一隻黑猩猩和一隻狗,聽主人的指示,去完成各種任務,當中包括出街買東西。這天,我們也有一對「阿笨與阿占」。
「Anson,點解你成日都要戴住副墨鏡?」

「…(因為我係浪子)」


事源我們約了戰隊到公園特訓,行經公園的入口有一檔炒栗子的。Jayson 頗喜歡吃鵪鶉蛋,所以我買了一小袋。到了集合地點之後,誰知其他小朋友都很喜歡吃,尤其是 Anson。轉眼間便消滅了一袋鵪鶉蛋。由於 Anson 還想吃,於是大人們就建議二「臣」自己去買。Jayson 從未試過獨自行動,所以覺得新鮮,而 Anson 就很想吃鵪鶉蛋。加上前者(可能)認得路,後者就經常會幫爸媽到屋企附近的士多買東西,確是不錯的配搭。他們一口便答應了,拿錢去買。

其實我們在公園裡的「基地」都離入口頗遠,而且有幾個十字路口,我極懷疑 Jayson 會認得路。我們派出探子洛文,在遠方監視拍照(當時我在深處的士多買汽水…)。


在十字路口中,見他們有作討論。行下行下,竟然真的讓他們找到出口。


檔口就在公園入口一旁。二人成功地買了一袋鵪鶉蛋,回到「基地」滿足地大口大只吃著。其實只要在一個安全的環境下,真的可以放手讓小朋友去試一下。


後記:話說 Anson 爸給了二「臣50元去買鵪鶉蛋。他們買完回來之後,Anson 爸便問他們有沒有找錢、找了多少錢。初次出動的那位就答:30元,而久經訓練的那位答:20元。可想而知,打斧頭就是這樣鍊成的!


~ Lindberg



10 則留言:

  1. "打斧頭就是這樣鍊成的!"...又係bor
    btw, 上次同班girls gathering, 見到米b可以自己行返屋企都唔驚, 我先同佢地講, 嵐嵐連自己搭lift都唔肯呀...
    有同伴壯膽下的訓練都唔錯, 咁就比多d任務阿笨同阿占啦!

    回覆刪除
  2. 嘩哈哈哈!打斧頭...叻仔!

    回覆刪除
  3. 請問你係懷疑JAYSON唔認得定認得路架?
    今次洛文做得好好呀, WELL DONE!
    原來ANSON食水都幾深, 我細個都係打包細卡樂B咋嘛...佢既可以買到包大卡樂B, 叻仔!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我估 Jayson 都唔會肯呢!等比比大啲,咪有個妹去壯下膽囉。

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!好醒…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我係唔信佢會認得。但好明顯係老爸錯…
    Anson 啲嘢,好明顯係喺阿媽到學番嚟!

    回覆刪除
  7. haha呢件事太神奇,我竟然無啦啦發現左自己呢個sina blog然後終於睇返你個blog!犀利呀!由我識你既2008年開始到而家,你都有keep住寫blog!

    Anyway, Jayson好誠實!叻仔!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    撞鬼…唔認老都唔得…
    我有好多嘢想寫,但正因為太多念頭,所以腦便秘… 寫文寫得好慢。可否借個腦一用?

    回覆刪除
  9. Lindberg :


    撞鬼…唔認老都唔得…

    我有好多嘢想寫,但正因為太多念頭,所以腦便秘… 寫文寫得好慢。可否借個腦一用?




    我每日個腦得返256KB係可以安靜地跟自己對話,你係咪忍心想拎走埋?btw, 我都好想寫返日記。金魚記憶愈來愈嚴重,我係咪要學下打台灣或廣東牌?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    乜大家都咁窮困㗎?!有冇得加 RAM?練下打牌應該都得喎…但要交學費…
    寫日記就好似做運動一樣,要用好大嘅恆心努力先做得到。妳寫…我睇!

    回覆刪除