2015年5月7日

七十個七次

某日…

「Jayson,對唔住呀,今朝鬧得您咁甘。」我說。

「嗯… 我原諒您啦。您知唔知耶穌話要原諒人幾多次呀?」Jayson 說。

「Err… 我唔識喎。(汗)」到底是上堂沒有教,還是教的時候我去了找周公呢?

「係七十個七次呀!」

「哦…。七…七…四十九… 四百九十次都唔係好多咋喎…」我相信我已經很接近了這個界限,所以擔心地問。

「唔緊要,可以重複再用㗎嘛。我都會原諒您。」Jayson 說。

「嗚嗚… 阿仔… 您真係乖呀。咁您做錯乜都好,爸爸都會原諒您無限次㗎…」



之後的某一日,我們又鬧番了。Jayson 對我說:

「您嗰七十個七次就快用完啦。之後我就唔會再原諒您!」

方丈其實很小氣的… 這個「配額」還是小心地慢慢用好了。


~ Lindberg



4 則留言:

  1. funny dialogue!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    嘻…

    回覆刪除
  3. 好搞笑!

    我最近都鬧得anson 好甘...成日都say sorry...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    鬧過龍,就好難回頭㗎啦。嬲死妳!

    回覆刪除