2007年8月11日

小丸子流鼻血

近排睇有線做緊《櫻桃小丸子》。好鬼好笑。同小新唔同,小新只係鹹濕同變態,而小丸子就鬼靈精怪得來,你細個又真係會好似佢咁做。所以好有共鳴。哈!

尋日一集,講小丸子見到同學好容易流鼻血,覺得好型,近住就自己出盡計仔,令到自己流。我以前都有咁諗過!見到有同學流鼻血,所有人嘅注意力就落晒呢位同學到,所以自己都好想試下。但係就唔會流。哈!

帶眼鏡亦都係一樣。見同學帶,明明自己無近視,都迫阿媽配一副俾我。都唔知唔係因為咁,越帶越深!依家諗番起都覺得自己幾白痴。

之後小丸子見到同學整斷咗隻手,自己又好好奇。其實我又係有喎,不過未白痴到嘗試整斷自己隻手。哈!



~ Lindberg


6 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    有得做呀 ! 幾時呀???

    回覆刪除
  2. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    有得做呀 ! 幾時呀???


    星期一至五 8:30pm,Animax!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    哎吔 ! 未返到屋企呀, 我而家一星期跳二至三堂舞, 一至二日做GYM ! 我要錄定先 !

    回覆刪除
  4. Lindberg上午8:00

    wingwing :

    哎吔 ! 未返到屋企呀, 我而家一星期跳二至三堂舞, 一至二日做GYM ! 我要錄定先 !


    好勤力喎!

    回覆刪除
  5. 嘿! 蛙亦是這樣變了四眼妹~~

    回覆刪除
  6. Lindberg上午8:00

    井蛙 : 嘿! 蛙亦是這樣變了四眼妹~~ 我地實在係太任性啦。嘻嘻…

    回覆刪除