2012年6月23日

Chok 爆墾丁 之 起飛

自從戰隊成立之後,每年都有舉行海外受訓的項目。情況大概就似香港小姐選舉一樣吧,要受過嚴格的磨練,證實是擁有美貌和智慧,才可以保衛地球。但今年因為戰隊中三個家庭都有新成員加入,所以只能派出戰隊第一小隊,到台灣的墾丁受訓。

戰隊第一小隊有藍(米爺)、綠(Jayson)、紫(Mavis)及粉紅戰士(米B)。

「我哋係唔係去非洲呀?我要做非洲人!」Jayson 對頭頂有個果籃的非洲人情有獨鍾。

「唔好咁玩頂草帽呀!好貴㗎!!!」我罵說。


這次特訓的行程,主要是到墾丁悠活麗緻渡假村,利用它的兒童設施來進行各種鍛煉。除此之外,也會到墾丁四處逛逛,欣賞一下它的自然景色,參觀海洋生物博物館。而父母們的目標,當然是台灣的美食,和逛逛它的夜市。
未出發,先特訓。力量型的米爺俠,施展渾身解數,以一己之力,拖著另外兩位隊員。不用保衛地球的時候,也可以抹一身花生油,然後替東華三院籌款呢。


由出境大堂特訓到候機室,戰士們都感到有點吃力。但有好友互相扶持之下,大家都能咬著牙筋繼續行下去。


因為興奮過底,在候機室的兒童遊樂區,終於有些戰士不支倒地。


但戰士們總有著無窮的力量,否則將來如何可以保衛地球呢?


出發吧!

「我會啜啜吞㗎啦。」吞口水有助釋放內耳的壓力。不過我極之有理由相信,Jayson 喜歡坐飛機,是因為這支珍寶珠…


待續…

~ Lindberg

PS:我把這個旅程改了這個名,是因為戰士們好似曲解了美貌的意思,美貌並非要 Chok 呀!還要日 Chok 夜 Chok 張張 Chok,天啊!林峰哥哥也要比下去呢。戰士們去吧!讓台灣的師哥辣妹見識一下,源自香港的特產,《Chok 爆墾丁》!


14 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    一年一度,戰隊外遊, 一齊玩開心D啊.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!而且上到小學就更加難約啦,所以要好好珍惜每次機會。

    回覆刪除
  3. 咦, 咁回程都有食珍寶珠丫? 咦, 咁降落呢?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    有呀!但唔知你哋坐咗去邊咋嘛!起機食一半,降落食埋佢。

    回覆刪除
  5. 真係好chok下..佢地咁早放summer holiday

    回覆刪除
  6. 櫻杏子上午8:00

    我都興奮埋一份!快啲寫落去啦~~
    Chok吧~~! Yeah~~~~

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    特登請假去㗎!之後冇咁嘅機會啦…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    俾啲時間我。好忙呀呢排!

    回覆刪除
  9. like 爆!!!

    超鍾意蜈蚣師父為東華籌款嗰張!!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    米爺真係好鬼大力㗎!超鐘意佢!

    回覆刪除
  11. 開心到...!!

    好恨呀!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    明年!

    回覆刪除
  13. 米爺可以出嚟搵番D外快幫補下啦

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定得!到時要記得 Jayson 呢個兄弟呀!

    回覆刪除