2012年6月4日

新遊戲:UNO

那天跟 熙爸談起我會讓 Jayson 做的事。看電視和電玩等,我沒有抗拒,甚至覺得有需要讓他接觸。我堅信只要分寸拿捏得好,對成長會有幫助。但當大家產生了依賴,有時就會忽略了其他更好的選擇。沒有朋友的提醒一下,真的沒為意 Jayson 應該已經懂得玩 UNO。


熙爸本身不愛電玩,更不喜愛小朋友接觸電玩,所以他們去到那裡,都會帶備一副 UNO,無聊的時候就可以拿出來消磨時間。那一刻我才驚醒:「係喎!Jayson 應該一早都識得玩囉喎!」除了懂得玩之外,這更是一個消閑的更佳選擇。

雖然手機上都是經我精心挑選過的軟件或遊戲,娛樂與益智並重,但怎樣也比不上一家人可以一起玩,建立溝通和感情的遊戲。一副 UNO,方便攜帶,在任何可以玩電玩的情況下,都一樣可以玩。更可鼓勵小朋友(甚至乎大人自己)去跟對方建立關系。真的要多得 熙爸的提點!

除了那個紙卡遊戲,我還一口氣買了這一個。Rummikub 是一個令人極之傷腦筋的遊戲。我們「赴美四虎將」以前也曾經一起玩過,但因為用腦過度及經常互相搶牌而幾乎要大打出手,所以對訓練個人的情緒指數亦很有幫助。Jayson 曾經在 Koko 姨姨的電話上見過這遊戲,希望他也會喜歡這個遊戲啦。




~ Lindberg

16 則留言:

  1. 馬姬 (Mag)上午8:00

    我姨甥女已經學緊玩UNO了~ 真係可以訓練好多野... 包括耐性!!! 呢個card game真係唔錯!!! 至於rummikub... 我真係沉迷到不得了, 只要齊腳, 就必開局!!! 而且就算要比錢買app, 我諗都唔諗就買! 所以... 你快d教曉jayson, 等我有得同佢玩!!! 哇哈哈哈哈... XDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我希望唔會同佢搶到打大交!哈…

    回覆刪除
  3. 棋藝學會會員有伴...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋旅行玩呀!

    回覆刪除
  5. Chloe Ma上午8:00

    CHLOE 都識玩UNO 同RUMMIKUB, 佢教曉左婆婆玩後者, 唔駛我陪玩LA, 你都快D叫JAYSON教D老人家玩LA, 有益身心! 兒童版MONOPOLY 同RUSH HOUR 都好好玩GA!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    勁喎!老人家細路都有益!
    我呢啲做大買賣嘅,唔會玩兒童版嘅!呵呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  7. 為人父母都幾傷腦筋係唔係, 父母都真偉大.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    又唔可以講話「偉大」嘅,都係樂趣嘅一種。

    回覆刪除
  9. 男 NaNa上午8:00

     這裡有很多的隨機性,而且可以利用策略品取決勝,最得意的地方角是擁可愛的實體模型, 不可多得的遊戲. 三人大約1小時內完成.小兒4歲多都剛剛掌握到.大人都玩得很痛快.

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    未見過喎。睇唔清楚,有冇個名呀?一個鐘都幾長喎,可以練下定力!

    回覆刪除
  11. 男 NaNa上午8:00

    可愛的實體模型

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    好似好搞笑咁喎!

    回覆刪除
  13. 男 NaNa上午8:00

    Lindberg : 未見過喎。睇唔清楚,有冇個名呀?一個鐘都幾長喎,可以練下定力! BLACK SHEEP... My one grap in 太子 wargamer shop

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    哦!唔怪之得個樣咁似「嗰啲嘢」啦!等我都去研究一下。
    我仲有一大堆「Magic The Gathering」。唔知幾時可以同阿仔打卡呢…

    回覆刪除
  15. 未玩過Rummikub,等我研究下先

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    好好玩。但好有難度,佢哋未能掌握到個技巧。嚟緊我哋一齊玩呀!

    回覆刪除