2012年7月18日

食麵鬥快

午餐吃湯麵的時候… 

「不如…」Jayson 向媽咪提出一個建議。「如果您食得快過我,就俾我睇三集《Peppa Pig》。」

「如果我快過您,就俾我睇…」他接著說。「睇……」

他想了又想,然後說:「睇三集啦。」

我們忍不住笑。

「好啦。咁您要快啲食啦。」Jayson 媽回答說

「啊…您唔可以催人㗎。」Jayson 叉著腰說。 

我們很喜歡 Jayson 的「啊…」,非常冤氣。哈哈…

Peppa Pig》是一套我們「認可」的卡通片。每集故事都只有五分鐘,看兩三集已感到很充實。除了內容很輕鬆可愛,亦帶出很重的家庭觀念。主角 Peppa 和 弟弟 George,跟 Jayson 的年紀差不多。一個比他大,一個比他少,令我們多了一點生活話題及探討機會。我還覺得他們的英國口音很好聽呢!

原來英國有一個 Peppa Pig World。Jayson 看見了之後,雙眼閃閃發光。


但相比起 Jayson,我們感到更加興奮。有人不停在我背後尖叫,要坐這個,要玩那個。很明顯「洗人腦者,亦被洗之」。哈哈哈… 可惜遠在英國,若要等 Jayson 再大一點,已經對這些不感興趣了。



~ Lindberg

7 則留言:

  1. 你係有套碟定係上網睇?我有本佢既書,mavis都幾鍾意。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然係有一大套…「嘢」啦。嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 哈哈,輸贏的結果都是一樣的 XD

    JAYSON真可愛~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    第二時點同人講數呀?!

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    當然係有一大套…「嘢」啦。嘻嘻…


    係咪好貴架又?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔係喎!妳啱呀?

    回覆刪除
  7. hazel媽上午8:00

    洗人腦者,亦被洗之...搞笑~~~
    英國都幾hit呢隻豬架, 我朋友仔都去過幾次 (因為佢住英國)

    回覆刪除