2012年7月8日

One2Free X 迪士尼灰熊山谷預演日

迪士尼樂園嘅「灰熊山谷」開幕在即,我哋就收到 One2Free 嘅邀請,去參加佢嘅預演日。可以先睹為快,心情當然非常興奮啦!因為佢哋送咗兩套飛俾我哋,所以我哋就叫埋米爺一家,一齊去玩過夠本。

「有兩隻大灰熊呀!」自從台灣之旅之後,呢兩兄弟真係行到邊, Chok 到邊…

迪士尼樂園, 灰熊山谷

「灰熊山谷」喺「探險世界」再入少少。一行入去就見到主題機動遊戲:「灰熊山極速礦車」。聽到啲尖叫聲已經好想衝去玩!


再行入少少,眼前突然出現咗一個美國西部小鎮。


加上西部片嘅背景音樂,周圍都好有美國西部小鎮嘅色彩。


「灰熊山谷」有四大名物:

1. 噴泉山谷

話說小鎮起咗喺噴泉區上面,四周圍都有隨時爆發嘅噴泉!


噴泉除咗靚之外,仲可以為炎炎夏日降溫。


小鎮之內,唔係噴泉先會噴水,橋嘅地板都會無啦啦噴水出嚟!搞到膽小嘅 Jayson 唔敢過橋。


好彩有好兄弟出手相救。情與義… 值千金…

「Jayson,等我帶你殺出去!衝呀!」好感動呀…


轉個頭,另一個噴泉又噴水啦!但真係多得呢啲噴泉,否則烈日當空,四周圍除咗廁所之外,都冇冷氣嘅地方,真係會焗熟㗎!


「嘩!倒水呀!」呢到真係可以玩得好濕㗎!


驚唔夠濕?仲有水砲侍候!保證可以由頭濕到落腳。哈哈哈… 小朋友一定要帶定多套衫呀!


「爸爸,快啲幫手啦!我要射佢哋呀!」


而雨傘亦都係必需品。因為除咗可以遮太陽,仲就可以遮水…
「我哋唔怕你哋啲水㗎!」




2. 灰熊山極速礦車

呢到嘅重點遊戲,點可以唔試下呀?


因為兩位小朋友未夠高(要超過 112cm),我哋大人分批入去玩。預備用嚟排隊條龍好長!我估正式開幕之後,至少要排一個鐘先有得玩。好彩因為預演嘅關系,人數唔算太多,好快就輪到我哋坐。


一句講哂:「超好玩!」


從未想象過,香港會有咁高質素嘅過山車。起初覺得好舒服,涼風拂面,唔會太刺激。正當以為可以好輕鬆之際,過山車突然倒後行!行完後之後仲會噴射式向前飛!其間嘅快感,只有坐上去先會體會得到!


望緊手錶嘅就係米太公。但唔好以為佢咁得閑喺到睇時間。佢左右手分別戴兩隻不同嘅高科技手錶,用兩個不同方法去量度心跳。得出嘅結果,心跳最高紀錄係每分鐘 120 下,但並未計算曾經停頓嘅次數。哈哈哈…


因為實在太過好玩,我哋玩多咗一次。


之後問 Jayson 嗰日最鐘意玩乜。佢竟然話係同米爺睇我哋坐過山車。哈哈哈…




3. 幸運黃金石小食亭

小食亭提供西式美食。


但可惜嘅係冇室內空調。攝氏33度嘅高溫,真係唔講得笑㗎!希望樂園會添置多啲降溫設備。



4. 小灰熊禮品車

禮品車雖小,但載滿「灰熊山谷」獨一無二嘅西部特色紀念品。如果唔係因為成張床都已經係毛公仔,都幾難忍得住手呀。嗰兩隻灰熊真係好得意㗎!

除咗以上咁多嘢玩之外,仲有好多地方可以拍照留念。適合 Chok 王 及 Chok 霸 兩兄弟。


「等我都 Chok 番下先!」 


Chok 霸提提大家:「美國西部咁曬,記得要定時搽太陽油呀!」




「灰熊山谷」其中兩位主角:孖寶雙熊 哥達和堅尼。


當然唔少得 米奇 同 米妮 啦!


「灰熊山谷」將會喺 7 月 14 日正式開幕(唔洗驚!唔係農曆!),到時即使真係要大排長龍,都值得大家入去玩下!保證大家唔會失望!

One2Free, Waggener Edstrom

另一方面,嚟緊 One2Free 會進行一連串嘅推廣,購買 Samsung GALAXY S II LTE 會獲贈香港迪士尼樂園免費入場門票,而購買 GALAXY Note 或 GALAXY S III 都會獲贈限量版紀念品!詳情可以參考吓 One2Free 網頁吖!

最後,再一次多謝 One2Free 及 Waggener Edstrom 嘅邀請。呢日真係玩得好開心呀! 



~ Lindberg

23 則留言:

  1. 嘩~ 你講到個過山車咁勁... 如果夠112高都未必夠膽上車...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    相比「反斗奇兵大本營」嘅「沖天搖控車」,太公心跳去到 150!所以呢個刺激得嚟舒服,唔算驚㗎啦!
    米爺話要快啲夠 112,然後去坐囉。哈哈…

    回覆刪除
  3. 係呀,米爺返去已經叫我再同佢去迪士尼玩112嗰個.哈哈哈!哈哈!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望 Jayson 都快高長大啦!

    回覆刪除
  5. Christine上午8:00

    睇完你既報導..個心已經飛左去啦..勁想快D去玩下呀!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲有5日咋!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    真係好正啊, 等過了暑假先去啊,

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    秋天去會舒服啲。但要夠熱先有氣氛嘅…

    回覆刪除
  9. 真係好好玩~ 米b玩水玩到唔捨得走!

    過山車就...我都有d驚,玩咗一次咋~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔洗排,幾驚都要玩多次!

    回覆刪除
  11. 好吸引~~~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!熱切期待更多新玩意!

    回覆刪除
  13. 我又要去下次!~~~不過睇到都知熱爆!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    萬里無雲呢…

    回覆刪除
  15. 睇黎真係好正bor, 咁熱的攻氣, 周圍都有"水", 咁又唔錯bor!!! 好想快d去玩呀))))

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    記得搽防曬呀!!!!!

    回覆刪除
  17. mag (馬姬)上午8:00

    我... 要... 去... 玩... 呀!!!!!
    個過山車咁正, 我超想玩耶~ 點都好... 一定要秋天先可以去, 咁鬼熱, 我未想死住耶~ XDDD

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    想去玩,就快啲去 One2Free 出部 Samsung GALAXY S II LTE 啦!嘻嘻…

    回覆刪除
  19. 7月14日開幕,海洋公司的冰天雪地就7月13日開幕 XD

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都有得爭?!

    回覆刪除
  21. 吳奇隆上午8:00

    最新軟體.程式.game快速更新,一次購足


    現在買1000元送200元.非常超值


    歡迎進入了解   http://xyz55.net




    國小校用卷


    高中化學


    中國史


    英語題庫

    回覆刪除
  22. 超驚呀!我一定會推家丁去,做代表玩!

    我玩水好啦!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    扮嘢!妳邊有咁細膽呀?

    回覆刪除