2013年10月1日

好鬼死貴的電鬚刨(二)

常言道,一寸光陰一寸金。自從 Jayson 上了小學之後,大家都要很早起床,時間變得非常寶貴。為了爭取每一分一秒,所以我買了這一個…

Philips SensoTouch 3D

向上頭申請買東西,總要一個理由吧…

其實我一直都很想換電鬚刨。回顧自己的網址,六年前買了那個 Braun 的電鬚刨。不知是否因為我的鬚根越刨越粗,即使換了全新的刀頭,平均剃鬚時間也要5分鐘,而且往往刨得皮膚很紅。但因為當初應承 Jayson 媽,買了一個那麼貴的電鬚刨,應當用上一世,所以一直都不敢買…

除此之外,另一個原因是現在新型的電鬚刨越賣越貴。當年買最頂級的電鬚刨,還只是二千大元。現在頂級系列的入門版,已經要二千幾元。最貴的差不多要四千元!同樣的價錢,已經可以買到一部不錯的電腦。

奈何因為每天都要早起的關系,理智開始有點迷失。最後買了這部最簡單的 Philips SensoTouch 3D。用後覺得… 非常滿意… 呵呵呵呵…

其實未用 Braun 之前,我是用 Panasonic Lamdash。雖然年代不同,但我總算用過三大牌子的頂級電鬚刨。Philps 的刀頭設計不及其他兩個品牌的「凶狠」,但是它的用法就有些不同。百靈牌和 Lamdash 都是叫用家依照鬚根的方向,前後刨。可是,如果鬚根像我一樣無定向亂生的話,刨到出血也未能剃得乾淨。而 Philips 圓形的刀頭設計,就叫用家在面上打圈。就是這少少的分別,我發現鬚根比較容易被抓得到。相比之前的 Braun,Philips 剃得乾淨之餘,亦比較貼面舒適。

我買的這部 SensoTouch 3D,是同系列最平的一款。因為之前用過有自動清洗底座的,感到要買藥水實在太過麻煩。而 SensoTouch 3D 本身是乾濕兩用,所以用水清洗也沒有問題。只要沖洗乾淨,好好風乾就可以了。既然沒有須要跟剃鬚沒有關系的額外功能,那就不用買最貴的法國大餐型號了。

最後補充一點給剛剛長鬚的年輕人。我發現 Panasonic 和 Philips 的操作手冊都寫得太簡單,沒有教人整個剃鬚的正確程序。只有 Braun 有提及到最重要的一點,就是用電鬚刨剃鬚應該在洗面前剃的!沒有面上的油脂做天然的潤滑劑,那就等於用砂紙去把鬚根磨掉一樣。對於剛剛長鬚的年青人,這是很重要的提示。刨好之後,才洗面和做保濕,照一照鏡,就會隱約見到木村拓哉了。


~ Lindberg



16 則留言:

  1. 咦, 睇來我唔跟買唔得喎睇來... 因為我之前都係買Braun俾洛文用...
    果日你講完我都上網望過下, 有4款, 見到有座成4千, 我有D赤, 哈哈~ 同埋都覺得個清潔座無乜鬼/點用, 仲打算買2千7果隻... 如果你話最平都得, 咁我都買最平果個... THX!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為刀頭一樣,力水又好似一樣,畀多啲錢要個唔多睇嘅螢光幕真係無謂咗啲囉。有多餘錢,不如買過另一件玩具!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  3. Christine上午8:00

    木村拓哉 XDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我每朝都有同佢打招呼呢…

    回覆刪除
  5. hongkonguser上午8:00

    Jayson 木村's Daddy
    where could I find good price ?

    how much did you buy ?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈…咁叫法,唔答唔得。
    我其實「追蹤」咗好耐,但都未見過佢有咩大減價,價錢企得好硬。最多都係送尐唔等洗嘅嘢。想平少少,可以等 Aeon 的感謝日。因為我手頭上有幾張現金券,所以我去咗豐澤,送咗個唔等洗嘅藍牙耳筒,再多兩年保用。你可以試下叫佢折實尐送多尐㗎。

    回覆刪除
  7. hongkonguser上午8:00

    Lindberg :


    哈哈…咁叫法,唔答唔得。

    ,送咗個唔等洗嘅藍牙耳筒,再多兩年保用。你可以試下叫佢折實尐送多尐㗎。


    thanks for your information
    How much did you buy in Fortress ?

    more than 2k , right ?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    $2,121。都唔明點解越賣越貴!

    回覆刪除
  9. hongkonguser上午8:00

    Lindberg : 哈哈…咁叫法,唔答唔得。,送咗個唔等洗嘅藍牙耳筒,再多兩年保用。你可以試下叫佢折實尐送多尐㗎。thanks for your informationHow much did you buy in Fortress ? more than 2k , right ?
    I found the lowest two models of sensotouch 3D at hk$2k and $24k in 教協 and 工聯會
    same membership price in two shops, and no stock

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁同豐澤($2,121)差唔多咋喎。既然冇貨,都冇辦法啦…

    回覆刪除
  11. Z.Ibrahimovic上午8:00

    Hi Lindberg

    我正係你文中所講既年青人 岩岩開始生鬚 早幾日第一次剃鬚 用旅行果d網膜鬚刨 但剃完剃得唔太乾淨之餘 咀角又損左 想問其實正確係點剃 而如果我想買個新鬚刨 呢個年紀應該買邊款適合/你覺得舒服好用?

    ps:岩岩新年 有利是 budget 可以free d 但都要match返個年紀

    thanks a lot!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    你可能太兇狠,而且旅行用嗰尐嘅網面冇咁光滑(個人感覺),加上皮膚乾或有粒粒,就好容易有血光之災。我年輕嘅時候都係經常一頸血…
    如果皮膚唔太差,面冇粒粒,其實學用剃刀係最好。平快靚正!
    如果用電鬚刨,為安全起見,最好洗面前剃。有尐面油做潤滑。如果皮膚都係太乾,就最好買乾濕兩用嘅電鬚刨(例如我部 Philips),加尐剃鬚膏去刨。咁就萬無一失喇。一開始唔好咁好太大力壓死尐鬚根,亦唔好發夢刨太耐,對皮膚唔好。剃完之後就洗面補濕。
    至於牌子方面,其實我上面講嗰三隻都好好。如果成面都係鬚的話,Philips 係一個不錯嘅選擇。但我唔會建議買有個座嗰尐。最好可以用水洗,否則要買藥水都幾煩及貴!只要洗得乾淨,過清水,打開刀頭風乾,就應該冇問題。用得一年半載就要留意一下洗唔洗換刀頭啦!希望幫到你啦!

    回覆刪除
  13. Z.Ibrahimovic上午8:00

    Lindberg :

    你可能太兇狠,而且旅行用嗰尐嘅網面冇咁光滑(個人感覺),加上皮膚乾或有粒粒,就好容易有血光之災。我年輕嘅時候都係經常一頸血…

    如果皮膚唔太差,面冇粒粒,其實學用剃刀係最好。平快靚正!

    如果用電鬚刨,為安全起見,最好洗面前剃。有尐面油做潤滑。如果皮膚都係太乾,就最好買乾濕兩用嘅電鬚刨(例如我部 Philips),加尐剃鬚膏去刨...



    唔該曬 應該係我第一次剃出力壓落去

    thank you so much

    咁等我跟爸爸學下點用剃刀先

    你果個好貴...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    用剃刀型尐!哈哈哈…
    我都覺得尐電鬚刨太貴。雖然好用,但點都唔值呢個價錢。打多個八折就差唔多!

    回覆刪除
  15. Z.Ibrahimovic上午8:00

    Lindberg :


    用剃刀型尐!哈哈哈…

    我都覺得尐電鬚刨太貴。雖然好用,但點都唔值呢個價錢。打多個八折就差唔多!




    ok 唔該曬

    聽日去買把貴dd既剃刀 希望下次剃鬚好d

    :D

    thank you!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都未試過嗰尐有震動剃刀頭嘅剃刀。不過我覺得簡簡單單就足夠喇。祝君身體健康!

    回覆刪除