2013年9月29日

Canon IXUS 咔嚓童盟曲終人散

今日終於來到《童盟》的最後一日。雖然為了拍攝這個節目,都花了我們不少的時間,但可以體驗電視節目拍攝和學習影相,亦可結識到一班新朋友,確實是一次難得的經歷。

Canon IXUS

最後一日的 10am 至 6pm 拍攝,大多數的時間都是在…玩。


除了頒發紀念狀,還有逐一訪問小朋友的感受。Brian 亦作出對一班小朋友的評語。以下是我在門外偷聽到的…

「…咁呢兩個小朋友呢… XXXXX 就導演嚟嘅,對點樣拍攝係好清晰。」Brian 說。

「導演…咁即係王晶定王家衛嗰種呀?」主持人好奇地問。

「當然係王晶,快、靚、正!」Brian 回答說。「而 Jayson 就係有排諗嘅。」

「咁佢即係王家衛,一張相要影四年?」主持人問。

「咁又唔洗,四日都得㗎喇。」Brian 笑著回答說。

我在門外笑到流眼水。


Jayson 聽到工作人員都讚他可愛,「產量」多(得到我的真傳:山大斬埋有柴),高興到不得了。

另一方面,我們大人又在不知情下,被捉了去做家長訪問。幸好,因為我買了一支新的電鬚刨,每天都有剃鬚。沒有梳頭亦可以去超級市場買一支髮蠟。但身上穿的 Canon T裇,真的會令人誤會我是內定的工作人員…。而額頭的大暗瘡已不可以算是暗瘡,是一粒大明瘡。如果在清朝,我相信會因「反清覆明」而被鎖入天牢。導演,真的要拍我的右邊面嗎?左邊面可以嗎?


這次家長訪問,是導演親自操刀…

「Jayson 做咗《童盟》之後有咩轉變?」導演問。

「佢比以前更加鐘意影相。影完之後,見有滿意嘅作品就會打印出嚟『貼堂』。」我這樣回答,令我更似一個內定的工作人員…。

「佢其實清唔清楚呢個係乜嘢活動?鐘唔鐘意呢?」導演問。

「佢當然知道啦!」我回答說。「每次都好期待嚟拍嘢學嘢。」

「Jayson 大個咗似做咩職業?」導演問。

「佢係一個感情好豐富嘅人,係九型人格中嘅四仔…(下刪千字)。我覺得佢會適合從事藝術創作。不過實際上會做啲乜,我哋冇真正諗過。」

而對於我們大人方面,亦很有得益。藉著這次拍攝機會,讓我們看到一些本以為 Jayson 未必能夠做得到而又做到的東西,讓我們看到 Jayson 堅毅的一面,讓我們多了很多「討論」的機會,明白他的不足和可以改善的地方。

最後,謹代表節瓜俠全體仝人,感謝各位童盟、工作人員、及家長們的幫忙及忍耐,令 Jayson 可以有一個愉快又寶貴的經驗。謝謝!

Canon IXUS

以上照片還欠了多位工作人員,包括漢堡神偷哥哥和收音哥哥等。希望後會有期啦!



~ Lindberg



10 則留言:

  1. Handsome boy!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    過獎啦…

    回覆刪除
  3. XDDD
    無102台真係可惜... 唯有等...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其中一位媽咪話睇咗,好搞笑。我哋唯有等多兩個月啦…

    回覆刪除
  5. mag (馬姬)上午8:00

    CHU FUN E 果張... jayson笑得特別甜!!! XDD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    可想而知佢嗰日有幾開心…

    回覆刪除
  7. QQ Mammy上午8:00

    一個難得經驗,好難忘!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。之前喺巴士都見過 Bertin,都好好玩啦?

    回覆刪除
  9. 唔使多謝我

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    好多得你唔少囉…

    回覆刪除