2015年12月13日

捐錢給自己?!

這是兩、三年前發生的事,一直都放在我的草稿中…

那天,我們經過商場的一個籌款箱,Jayson 說:

「爸爸,您捐錢呀。」

「爸爸都冇多餘錢,唔捐啦。」

「咁不如您扮老人家,捐完錢之後自己攞番咪得囉。」

「吓?!咁都得?!呃人 not nice!」我心諗,您係賭俠嚟㗎?!左手交右手。

然後,他被「鏟」了一鑊。之後他又問:

「咁其實嗰個(負責)人收咗啲錢,都未必去到啲老人家到喎。佢可以自己袋落袋,係唔係先?」

對於他可以有那麼清晰嘅想法,我感到非常驚訝。所以我就認真地答:

「係呀,真係可以㗎。所以通常咪要兩個人或以上去處理啲錢囉。如果有兩個人,一齊出術嘅機會都微啲啦。」

我覺得有這些空想的機會,都要跟他(亂)扯得遠一些,就算是刺激一下他的思考能力吧。

~ Lindberg


沒有留言:

張貼留言