2015年12月24日

公公和爺爺的分別

「爸爸,我第二時想生個女。」Jayson 說。

「(我又何嘗唔想呢?)點解呀?」我笑著問。

「因為第二時我想做公公。公公冇爺爺咁老。」Jayson 答。

「乜有關系嘅咩?…」

「聽上去冇咁老呀嘛。」

「哦…」

之後我跟他說,如果他希望做公公,就要更加愛護環境,否則過多幾年,不用7個天使下凡吹喇叭,地球已經不能讓人住了。(今晚是平安夜,差點要著短袖衫出街!唉…

祝大家都有一個平安的平安夜!


~ Lindberg

P.S.  雖然 Jayson 跟我都未正式研讀過《默示錄》,但大家都出奇地知道其內容。他是從《The Brick Bible》中讀到的,而我就是參考《聖哥傳》。大家竟然都溝通得到喎…

沒有留言:

張貼留言