2012年4月22日

喜怒哀樂 之「我唔夠瞓呀…」

每天早上,Jayson 都非常懶床。差不多每次都要媽咪抱去廁所,在半睡半醒中梳洗。

有一次,他突然很可憐地喊著說:「我唔夠瞓呀…」

我們忍不住笑起來,因為實在太無奈了。「唔夠瞓下次就要早啲瞓啦!!!」

之後有一晚臨瞓的時候,媽咪跟他談起睡眠不足的問題。他於是便整蠱作怪起來…


以上短片是我們叫他做多一次拍下的。第一次表演總是最好,卻沒有拍下來。唉…



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    估唔到一句我唔夠瞓都可以有咁多種演繹!哈哈~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    「四仔」係咁㗎嘛。哈哈…

    回覆刪除
  3. 哈哈~ 唔夠瞓都咁開心, 哈哈~ 好正能量啫~ ^3^

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都要啲正能量,因為我都係長期唔夠瞓㗎!!!

    回覆刪除