2012年4月8日

氣促

前一個星期,阿爸因為氣促,入咗醫院。阿媽好明顯想測試一下我幾耐打一次電話番屋企。我前一個星期日打俾佢,佢先話我知阿爸已經入咗醫院。當時真係激到我差啲爆炸,咁大件事都唔打俾我!但另一邊箱,打俾我又可以點,佢入院嗰日,我都分身不下。背景音樂又響起「愛得太遲」。唉…


知道阿爸入咗院,我當然立即過去睇下佢。我向 Jayson 解釋我要去邊,佢就問:「爺爺係唔係死咗啦?」

啋!」

佢之所以咁問,係因為之前去咗動植物公園。佢見到花豹「小花」嘅標本,問我點解小花會死咗,我就向佢解釋生老病死嘅道理。之後佢就唔開心咗兩日…。

阿爸因為以前食煙嘅關系,肺功能一直比較差。可能加上有啲感染,所以就氣促得更加厲害。上星期四出咗院,但今晚又有啲發燒,氣促入番去。不過阿媽今晚就有打俾我。希望冇乜大礙啦。唉…



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 願世伯身體健康

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  3. 衰仔搵多d阿爸阿媽!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我自問冇你咁乖呀!

    回覆刪除
  5. 希望世伯早日康復! 長命百歲!
    生老病死呢d我都未同米b講過...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    我老爺個肺都有事架. 煲D清潤湯水啊.

    我會買D 九製陳皮比佢架. 佢話食了舒服D

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    收到!等我又買啲。

    回覆刪除
  9. 希望世伯身體健康

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    終於出咗院。希望冇事啦…

    回覆刪除