2012年4月3日

永不過期薄餅

翻開雪櫃嘅冰箱,發現咗呢塊急凍薄餅。過期日竟然係…


既然冇呢一日,係唔係代表永遠都唔會過期呢?

不過話時話,呢隻薄餅好難食(即使係未過期之前),千祈唔好買!綠色香草醬嘅味道好怪,餅底又乾又硬。俾佢大減價($8X 兩個)呃咗。唉…

咦!依家屋企有麵包機,焗爐又有塊焗薄餅用嘅磚頭,可以試下自己整新鮮薄餅喎… 不過要整一塊靚嘅薄餅底,係需要好多時間。自己餐廳嗰啲要發酵一整日先可以用得,做出嚟嘅味道同效果有好大分別。嚟緊放假閉關試下先!



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 咦... 你試整咁有冇試食活動架?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    心口要有個「勇」字喎…

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    原來薄餅底要發酵咁耐架.

    嘻,我呢個星期都會去你餐廳吃飯啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係㗎!所以如果認真做,要比人用多兩倍嘅地方。
    多謝幫襯!去荃灣?

    回覆刪除
  5. 要發酵一日?

    為什麼我見PHD可以即制PIZZA的?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    我估佢冇地方咁做囉。要咁做就唔係咁嘅價錢啦!我哋要慢慢、慢慢發酵一日,啲香味同質感會唔同啲。而除咗地方,溫度都要控制得好囉。

    回覆刪除
  7. hoho..又係wor永遠都唔到會這一日.

    回覆刪除
  8. Lindberg :

    心口要有個「勇」字喎…



    我有!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    鬧完車上嚟!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    Lindberg :
    係㗎!所以如果認真做,要比人用多兩倍嘅地方。

    多謝幫襯!去荃灣?


    係呀, 去吃TEA! YUMMY !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    好味就好啦。下次唔洗客氣,早啲打俾我。

    回覆刪除