2012年5月31日

Timberland 家族

注意:呢個並非廣告特輯,更並非嗰啲咩健康食品推介,覺得食咗之後,睇到嘢嘅人會繼續睇得到嘢,所以要特登介紹俾朋友食。只係一個自己鐘意嘅品牌,一家人都試著過讚好,所以冇辦法唔分享一下。

那些年的中學時代,有兄弟偷著 Timberland 嘅帆船鞋返學。雖然我都覺得幾有型,但當時除咗唔係好跟貼潮流之外,銀包有錢都會攞去進貢俾「雷電」或者「街頭霸王」,所以對衣著都好隨便。(因此,兄弟就追到女仔,而我,就只係可以同春麗做對手。唉…

自從上兩年前嘅一個機緣巧合,我見 Timberland 減價,於是就買咗我第一對短靴去襯我嘅秋冬返工衫。自此之後,我就決定咗非 Timberland 不穿。

Jayson 契爺笑我老土,話 Timberland 只有老人家(如某位上咗年紀嘅同學)先會著。但正所謂:別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿。呢個「橙底」(Anti-Fatigue)真係非一般好著!

Timberland

通常啲貨物賣點,都有啲誇張成分。我記得第一次見到架上嘅「橙底」,佢話舒服到企十幾個鐘都唔會攰。以我嘅英明,當然唔會輕易相信。不過見對短靴都幾型,所以就買嚟試下。(但可恨我阿媽唔生高我幾吋,否則我就可以買對經典長靴…

以前未著過短靴,新鞋都幾刮小腿。但當著軟咗之後,對鞋包住隻腳又幾舒服喎。而最驚喜嘅就係個底,真係神奇到行成日街都唔會唔舒服。(那一刻我真係覺得每個巡邏警員都須要有一對!)其實我都唔係好明白佢嘅原理,感覺上就只係普通一塊軟墊,但即使係 Nike 啲運動鞋,行行企企耐咗都一定冇「橙底」咁舒服。我懷疑係因為 Timberland 整對皮鞋嘅用料,加上佢本身嘅造鞋技術,同埋一塊好嘅軟墊,所以先會咁舒服。

有見及此,我就推薦俾 Jayson 媽著。起初佢對 Timberland 啲款式都係唔多接受,但因為佢啲鞋成日話著壞腳,搞到腳痛腰痛,最終俾我強迫之下都買咗一對。自此之後,佢都成為咗 Timberland 嘅忠實支持者。腳痛,冇咗!腰痛,冇埋!(但肚腩就依然喺到…

Timberland

繼黑色短靴之後,我買多咗三對,配合不同嘅需要或場合。Jayson 媽都補多兩對,然後將啲波鞋掉哂。

但更令我始料不及嘅,就係啲童裝鞋。雖然唔係「橙底」,但款式好型仔!而且三百幾蚊一對(減價後),價錢都算合理。去 Dr. Kong 都係差不多。雖然唔知佢同啲「健康童鞋」有冇得比,但摸起上手,我覺得腳底嘅承托及對整隻腳嘅保護都做得幾好。而且用料方面,同 Timberland 嘅大人鞋一樣咁好。比起其他童鞋,就好似「勞斯萊斯」跟自行車嘅分別。我覺得一啲都冇誇張!

上面嗰三盒鞋,其中就係以下兩對。Jayson 嗰對,我覺得好靚。佢試鞋嘅時候,我哋問佢舒唔舒服,佢話好舒服。然後細細聲喺 Jayson 媽耳邊講:「可唔可以(就咁)著返屋企呀?」小朋友果然識貨呀!哈哈哈哈…

Timberland



~ Lindberg

10 則留言:

  1. 馬姬 (Mag)上午8:00

    嘩~ 有無咁神奇呀? 真係腳痛腰痛都無晒呀? 唔好呃我喎! 若果旅行行足一日, 係咪都唔腳痛腰痛先??? 你講到咁神奇, 我搵日真係要會一會佢喎~ hehe......

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    堅喎!我每日都行好多路。行到大小腿都攰哂,但對腳都唔會痛囉。Jayson 媽亦冇再提起佢啲痛症。不過女裝嘅橙底唔係好多款式,睇下妳啱唔啱啦。

    回覆刪除
  3. 嘩..你講到好似能醫百病...不過我聽我朋友講初時穿真係幾硬幾唔舒服, 不過穿左一段時間就好舒服, 佢同你一樣話爛左都要買番timberland..

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    我都冇講過可以明目定驚提神防掉髮兼化胃氣!我都係有嗰句,講嗰句啫。哈哈哈… 好明顯妳朋友都係識貨之人呀!

    回覆刪除
  5. 咁睇來你要介紹洛文著返工。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳就唔啱啦!應該係妳要送對俾洛文著返工呀!哈哈…

    回覆刪除
  7. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    有無咁神奇我就不知道(要問問老公), 但是真是好穿的! ^^

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳老公都係識貨之人?

    回覆刪除
  9. 見到三盒我以為一人一對,哈哈!

    太公都曾經係佢粉絲,不過人老咗就無....

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係一人一對。中間嗰對係 Jayson 媽嘅。

    回覆刪除