2012年9月19日

一家人

這晚我跟 Jayson 媽一起回家,見到鋼琴上有一塊牌。上面寫著…


Jayson 說牌後面還有些東西。

「唔準睇!要食完飯先睇得。」

晚飯後,謎底終於揭曉。原來 Jayson 的同學仔送了一塊曲奇餅給他,他說要留待晚飯後食,當作自我的獎勵。


接著 Jayson 對著我們說:

「有邊個想食曲奇嘅舉手!」

我倆都沒有舉手,Jayson 便問:

「你哋兩個唔想食咩?」

Jayson 媽回答說:「我哋唔食啦,留返俾你食啦!」

Jayson 認真地說:「我哋一家人嚟㗎嘛!切開佢四份咪得囉!」他連工人姐姐也計算在內!


Jayson 媽聽後感動流涕,但這麼細的一塊曲奇要切開四份,真的有點難度。Jayson 媽固意切一塊大一點的,留給 Jayson。但他說要中間切,平均切成四份。最後都勉強切成三小份和一大份一家人分享!


這一刻,我真的感受到何謂「三生有幸」。嗚嗚嗚……



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 實在太幸福啦~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    屋企有個四仔真係唔錯。

    回覆刪除
  3. mag (馬姬)上午8:00

    好乖仔!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝。

    回覆刪除
  5. 好感人!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    如果永遠都咁乖就好啦…

    回覆刪除
  7. 好感動呀..節瓜俠好勁呀識同人分享, 仲會當工人姐姐係一家人睇度都"登"你開心

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實唔單止 Jayson,呢個年紀嘅小朋友都好乖嘅。如果可以繼續乖落去就好啦…

    回覆刪除
  9. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    好感動呀!~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除
  11. Elma EE上午8:00

    so sweet ...我睇完都眼濕濕

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    快啲幫妳嗰兩個洗腦。妳越錫身邊嘅人,佢哋就會越錫妳㗎啦!

    回覆刪除
  13. Christine上午8:00

    好SWEET AR~~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝。

    回覆刪除
  15. 冧死啦! jayson都好sweet!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    「四仔」呀嘛!

    回覆刪除