2013年7月10日

報讀主日學

「Jayson,記唔記得上年番菲律賓,我哋咪去過教堂嘅?」

「記得…」

「爸爸想幫您報主日學,等您可以聽下神嘅故事同道理。好唔好?」

「好呀…嗰到講咩文㗎?」可能 Jayson 記得上次去菲律賓,聽不明白那裡說的菲律賓話。

「廣東話囉,喺香港仲會講咩話?」那麼他應該放心吧。但是…

「唉…」Jayson 嘆了一口氣。莫非他想參加英語或普通話班?

「唉乜嘢呀?您唔鐘意聽廣東話咩?」

「有冇韓文?」Jayson 問。

「韓文?!您聽得明咩?」

「我想試下囉…」

笑死我…


其實上年已經打算幫他報讀主日學,但一來沒有理想的時間,而更重要的是沒有位!當時應該還有一個月才開學,但職員說一早已經名額爆滿。據聞因為升小甚至乎升中考學校的關系,有很多父母都幫小朋友報讀主日學,增加考入心儀的中小學的機會,所以主日學的學位非常搶手。雖然有更多小朋友可以聽道理未嘗不是一件好事,但總是感到有點怪怪獸獸的。

我們的出發點很簡單,即使我們不是教友,但我們相信。所以我們想給 Jayson 一個機會去聽道理,以他自己的方法去理解之後,自己選擇自己的信仰。那就真的是:「信不信由你」。

今年幸得在教會中的好兄弟通知,所以處理好文件之後就飛身去報名。那裡的職員說應該沒有問題,而修女看過之後,剛剛回覆也沒有問題。除了 Jayson 之外,我們也會參加慕道班。共同進退之餘,對於我們也是一切從新開始,感覺非常良好。很期待九月的來臨。


~ Lindberg



8 則留言:

  1. Mavis上左小學之後佢有機會接觸, 如果佢鍾意我都會俾佢去... 總之理性明道理而非迷信執悟既我都唔會干涉。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳講得好啱。Jayson 冇咁嘅機會呀。唯有自己去囉。

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    只要導人向善,什麼宗教也不重要啊,品格最重要啊,給予小朋友不同嘗試幾好, 我都是接觸了幾個宗教之後,才找到方向啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    我明白妳嘅意思。所以我都會畀佢去選擇囉。

    回覆刪除
  5. 我覺得只要明白向善之心就夠了所有事都是物極必返

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    中庸之道呀嘛。我知㗎啦!

    回覆刪除
  7. 好嘅開始,等佢自己體會

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!係呀!

    回覆刪除