2009年7月3日

跟海獅影相密技

要海洋公園啲海獅乖乖地停喺你面前,俾你任影,其實有一個密技。

海獅

除咗個攝影師本身要靚仔之外,仲要加埋以下密技:

跟海獅影相密技

睇到嘛?海獅望實嗰樣呢。冇錯,密技就係錢!

「海獅哥哥,你望緊乜呀?」

「噢噢噢…錢啊…錢啊…錢啊…」


海獅其實好市儈,只要見到有個銀仔,就會游埋去!萬試萬靈!哈哈哈哈…

但真正原因,當然唔係為咗錢啦。我估係因為為食。啲銀仔反光,佢地以為係魚仔,所以游過嚟。只要用個一蚊喺窗前滾動一下,佢地就好快游過嚟㗎啦。但玩時玩,都要小心喎。唔好引太海獅多過嚟,一陣太過興奮,令到佢地打架就唔好啦。

冇獎問答遊戲,上圖中有幾多隻「Sea Lion」?(提示

答案:二!嘩哈哈哈哈哈…



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 原來咁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    咁岩我打算下次去睇海獅, 到時要試下先! thx!

    你真係人又醒又令仔~ jayson媽真係幸福!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    Mavis 都好幸福,有個咁誠實嘅媽媽。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  3. 原來是用銀幣!

    有機會都試下先~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    試下啦!

    回覆刪除
  5. 櫻杏子上午8:00

    點解你咁醒會識嘅?!!!!! 下次要同茄茄試下先!實開心屎佢!!!!
    你…你…竟然借我過橋咁話Jayson 媽?!!!! Jayson 媽你要明鑑呀~~~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    呵呵呵呵… 我一向都咁醒啦!(其實係好耐以前見過一個小朋友咁做。嘻嘻…)

    回覆刪除
  7. 第2d魚/動物呀得唔得架?!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    人都應該得。妳俾啲錢我試下啦。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. brfamily2008上午8:00

    嘩, 好勁呀, 咁都知既~~~!!!!!

    下次我又試下先;

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    試下啦。好快嚟㗎。不過唔好引得佢地太興奮喎!

    回覆刪除
  11. Emilili上午8:00

    "攝影師本身要靚仔".. 有咩有咩? 點解我feel唔到??
    jayson 媽, 靚佬Lin咁話你, 快D罰佢頂痰罐啦!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    睇野唔清楚就去驗眼啦!

    回覆刪除
  13. 瀅瀅媽媽上午8:00

    原來用銀可以引佢哋!

    ~咁都畀你諗到!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    學人啫。嘻…

    回覆刪除
  15. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩咁都比你諗到,好博學多才呀你!! 不過唔好比人濫用呀,唔係d海獅好慘慘架

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢。我寫完之後都有啲後悔…

    回覆刪除
  17. 呢下真係秘技喎!

    多謝分享!

    下次我又試下先 :)

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好話俾咁多人知呀!

    回覆刪除
  19. 好勁呀你~下次我著住件珠片初得唔得架?

    點解jayson ma似sea lion????

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    我驚妳仲喺上面嘅時候,隻海獅會跳上嚟食咗妳囉!
    唔係似呀!妳冇睇杏子篇野咩?!

    回覆刪除