2009年7月9日

遇上 Natural Born Killer

「Jayson,快啲跟爸爸一齊去拜師。」

「我地要去學做殺手呀?」

「殺您個頭!我地要去拜茄茄為師呀!」

「茄茄哥哥?」

故事要由去海灘開始講起…


上星期三,因為預見天氣唔錯。Koko 就約埋杏子同我地一齊去淺水灣游水。

Jayson 一去到就俾佢玩下沙,做下熱身。而我就當然要整番一碗餐蛋麵醫下肚先啦。奉政府諭:「肚餓就唔好落水啦。」


Jayson 好專心咁玩沙。相信如果我地唔搞佢,佢可以玩足一日…


見 Jayson 玩得差不多,就慢慢引佢落水。可能前幾日去過泳池玩嘅關系,加上對自己架「坐駕」都幾熟悉,所以 Jayson 都好快落到水。不過對大浪都係冇乜好感。多得 Koko 嘅新玩具,我地可以落水影相。

玩咗三個鐘之後,我地去咗 Pizza Hut 食午飯。食食下飯,突然俾我地發現有啲動靜。簡直係驚人嘅發現!茄茄原來係 Natural Born Killer!

「講乜呀,叔叔?」


就咁講大家可能唔信,但好彩我影低未來師傅嘅招數,好讓大家可以學習學習…
絕招一:借機搭膊頭


絕招二:迷人電眼


絕招三:輕撫髮尾


「茄茄大師,幾時收我為徒呀?」

「爸爸,您一對眼加埋都冇茄茄哥哥一隻咁大,又冇大板牙,個肚腩仲…。算罷啦您!」

茄茄真係可愛到暈。笑死晒我地啲大人。可能因為佢同 Mavis 一齊上堂,所以特別熟絡。但我並唔排除因為佢見爸爸媽媽咁恩愛,所以就有樣學樣。小朋友啲動靜真係好有趣。見到心都甜埋。見未來師傅咁溫柔,第二時一定係一個好好嘅男朋友。

但 Mavis 好明顯唔多過電。而我地大人就電死晒囉。哈哈哈…


~ Lindberg

P.S. 因為掛住食餐蛋麵,背脊嘅太陽油只係搽咗一半,所以嚴重燒燶。唉…

23 則留言:

  1. brfamily2008上午8:00

    KAKAKAKA笑死人喇.....

    茄茄果然勁, 佢真係好似.... 想電MAVIS咁喎~!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    未來師傅真係好厲害㗎!

    回覆刪除
  3. 飛天火羽上午8:00

    我又拜師先~ 我要學"電眼"~ yes!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    叫未來師傅 726 開班都好喎… 哈!

    回覆刪除
  5. 哦~~~~~~~~~ 原來你影到既!!!
    太好喇, 等我link埋你篇野去我到先~

    咁哩一日就完整喇~~~ yeah~~~
    茄茄真係勁搞笑, 哈哈~~~ 我都覺得佢應該係有樣學樣, 哇哈哈~~~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然影到!不過近排好鬼忙,未得閑寫咋嘛。
    如果我係洛文,心情真係唔知點。哈哈哈!
    咁牛生同杏子喺我地背後都應該好恩愛喎。嘻嘻…

    回覆刪除
  7. 丫, 唔記得講...

    政府仲勸告市民「食得太飽都不適宜」架~

    回覆刪除
  8. 櫻杏子上午8:00

    太好喇!你影到晒!
    茄茄對女仔真係幾溫柔嫁,夜晚訓覺竟然鍾意放條手臂係我頸背好似大人搭住我黎訓咁,haha!
    不過要聲明一下,我同牛生並不算特別恩愛呀,牛生更加唔會「輕撫髮尾」…所以我都唔知個仔點學番黎嘅…=.="

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    茄茄第二時一定「殺!殺!殺!」記得關照一下我家節瓜呀,唔該!

    回覆刪除
  10. 櫻杏子上午8:00

    呀…牛生個背脊…唔好得你幾多,佢冇燶,不過就黑到一撻一撻咁…好肉酸…下次都唔知點出黎見人…XDDDDD!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    最衰都係妳。唯有著住衫啦。哈哈哈!

    回覆刪除
  12. 茄茄真係高手!連EE都比佢電暈...
    好期待726見到大家喔~

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!好耐冇見米B啦!

    回覆刪除
  14. 好精彩啊!

    回覆刪除
  15. Jojit Au Yeung上午8:00



    好厲害㗎!

    回覆刪除
  16. 瀅瀅媽媽上午8:00

    哈哈,茄茄好可愛呀,咁細個就識氹女仔^.^

    好期待見到佢哋呢~不過瀅瀅係怕醜妹,可能唔敢同佢哋玩呢=='

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    相信大家都係一樣。慢慢熱身啦!

    回覆刪除
  18. mavis既定力好夠!

    koko洛文可以放心啦!~呵呵~

    回覆刪除
  19. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈哈哈哈…

    回覆刪除
  20. 茄茄真係好叻仔既啫...睇相都電屎我...

    好掛住佢呀!!仲有你地d bb~~

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    好快就見啦!

    回覆刪除
  22. 茄茄好掂呀!大把前途呀!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!真係要好好向茄茄學習呀!

    回覆刪除