2009年7月23日

千篇一律

終於(竟然)寫到一千篇!

用咗將近三年嘅時間,寫咗一千篇文章。真係好難相信當開始嘅時候,我連打隻中文字都唔識。自問千篇都係一律用心寫,雖然錯字多,文筆唔好,但總算並非粗製濫做。

呢個網誌嘅原動力,係想記下身邊嘅事物。得到大家嘅捧場,更加令到《節瓜俠大戰 Kidad 王》成為我地一家生活嘅一部份。

呢兩年,我寫咗好多《我們的水泡》,記錄如何由一個「小水泡」變成一舊「節瓜俠」嘅過程。生活由「自轉」,變成「圍住 Jayson 轉」,過程點滴在心頭。作為父母係一件好有挑戰性嘅差事,所以希望可以將過程,同其他父母分享。藉此可以互相勉勵一下。
旅遊日誌》自從有咗 Jayson 之後,都冇乜去過旅行。但最近回憶記錄番十幾年前嘅美加之行,回味得好回味。

而《Lindy Photos》就俾咗一個空間我,分享對攝影嘅興趣。希望大家唔好見笑。

自己已經好耐冇落廚,但《行家食評》繼續展示我為食嘅一面。希望有朝一日,可以再認真地煮過痛快。

而其他嘅日記同感想,就俾我自言自語一下啦。

心裡面,突然響起一首歌:
「來日縱使千千闕歌 飄於遠方我路上
來日縱使千千晚星 亮過今晚月亮
都比不起這宵美麗
亦絕不可使我更欣賞
啊 因你今晚共我唱…」

其實仲有好多野想寫,例如統治地球嘅大計、節瓜俠係天生保護地球嘅原因等等。希望以後有機會慢慢同大家分享。

最後,多謝大家一直以來嘅支持!



~ Lindberg

38 則留言:

  1. Ballzai上午8:00

    多謝你用哥哥嘅歌!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好聽呀嘛。嘻嘻…

    回覆刪除
  3. wingrwing上午8:00

    恭喜 ! 而家越來越多人睇你個blog 啊 !

    以前我一定會每一篇都留言給你,因為深信給blog主一種鼓勵,而家就算睇了唔留言,都大把人留比你呀 ! 我可以功成身退了 ! (哈哈) !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  5. 支持你!支持Jayson!

    繼續寫,唔好比佢停!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    支持埋 Jayson 媽呀,唔該!嘻嘻…

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    言身寸 言身寸!

    回覆刪除
  8. 咁你就要繼續努力呀..我都係節瓜俠既粉絲來.

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定!一定!多謝!

    回覆刪除
  10. 睇你地幾個小朋友O既 blog 已經變成我生活習慣~~

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    我何嘗唔係好掛住 Hayden 呢?

    回覆刪除
  12. siuwingwing上午8:00

    私人留言 (按此查看)

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    私人回應 (按此查看)

    回覆刪除
  14. 恭喜哂!!!!祝善款數字蒸蒸日上!!

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    1千篇!好厲害!可見你係一個喜歡思想+喜歡表達嘅人,應該係果種冇嘢可以收埋係心入邊果種!
    加油!我有keep住睇嫁,雖然牛言牛得慢d…(嫁牛隨牛冇辦法,hahahaha!)

    回覆刪除
  16. brfamily2008上午8:00

    一千篇..... 我都希望我有呢一日....

    繼續加油, 好鍾意你寫既文章, 好生動呀!

    回覆刪除
  17. hi~~~~

    我都好鍾意睇你個blog, 因我有個就黎10個月大嘅bb, 喺你地度攞湊b經驗. 睇jayson嘅成長我都覺得好開心, 好似同佢好熟咁. haha. 加油!!

    回覆刪除
  18. 感覺好似比你暗串甘(自我對號 =_=..)

    我3年幾連300回合都沒

    有夠羞家!!!

    回覆刪除
  19. 飛天火羽上午8:00

    恭喜晒~

    買節瓜有無送"電視框"感謝讀者呢~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    DaDaDa… DaDaDa… 請快啲 click 入嚟:http://jojit.mysinablog.com

    回覆刪除
  21. Jojit Au Yeung上午8:00



    我以前成日俾考師罰,話我成日講唔停喎。嘻嘻…
    我近排都睇大家睇唔切呀!嘻嘻…

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳實得啦!多謝!

    回覆刪除
  23. Jojit Au Yeung上午8:00



    可以讓大家咁錫 Jayson,我都好開心!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳諗多咗啦。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err... 某餐廳禮券得唔得?

    回覆刪除
  26. 繼續努力 -> 一萬篇!恭喜恭喜!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    無問題!只要寫多三十年!

    回覆刪除
  28. 恭喜!恭喜!我支持左你好耐架啦!我覺得你既文筆好好呀!仔仔又得意!繼續努力呀!

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00



    原來仲有妳。多謝支持!

    回覆刪除
  30. 1000 entries, that's very impressive by all means! I really admire your persistence in having written on so many topics almost every day. Perhaps I should start updating mine on the flight back...

    回覆刪除
  31. Jojit Au Yeung上午8:00



    寫慣咗就得㗎啦。嘻嘻…

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!

    回覆刪除
  33. Emilili上午8:00

    身為大家既頭目, 果然動作都敏捷過人, 咁快就 1000 啦!!!  btw, 你係咪串緊我個封塵blog!?

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    絕對冇咁嘅事!

    回覆刪除
  35. 一千篇真係好厲害!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻…

    回覆刪除