2009年7月31日

養和名物

每當諗起養和醫院,除咗欣賞佢嘅無敵馬場景之外,


都例必掛住佢嘅「貴妃雞飯」。第一次食,係當 Jayson 出世嘅時候。年初我自己入廠,冇咗條盲腸都要照食(好似冇咩關系…)。今次 Jayson 入廠都無忘整番碟。嘻嘻…


起初聽朋友推介,都唔多相信醫院會有好野食。但諗深一層,養和話晒都係俾唔少有錢人住嘅地方。啲野食當然要有番啲質素啦。

鐘意佢嘅貴妃雞,主要係因為夠味。因為夠鹹,所以胃口都好啲。

今次聽到隔離床話啲煲仔飯好食。雖然要耐少少(煮一粒鐘),我地都想試一下。除咗煲飯,我地再叫咗碟叉燒貴妃雞飯,同埋一碗雜錦冬瓜粒湯俾 Jayson。


煲飯真係冇要我地白等。好食到呢… 特別在啲飯同普通嘅煲仔飯唔同。食開嘅煲仔飯,啲飯好「白」。但呢到嘅好唔同,啲飯吸晒啲餸汁。我地叫肉片煲仔飯,每粒米飯都吸收到啲肉汁,呈啡色狀,所以一啲都唔會乾,唔會硬。Jayson 食得好開心。而啲飯焦當然要留俾番我啦。呵呵呵呵…

跟住我地又發現,原來除咗貴妃雞,佢啲叉燒都好有水準。肥瘦適中,同西苑有得比!而個瓜粒湯都唔錯,Jayson 都飲到停唔到口。哈哈…

但當然,醫院飯餸,基本上同監倉嘅一樣,望都唔會望去食啦!!!祝大家身體健康!



~ Lindberg

28 則留言:

  1. 有無外賣叫架?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁貴,妳唔會叫囉。

    回覆刪除
  3. 除左生小孩係喜事之外,梗係望都唔望去啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁又係呀!

    回覆刪除
  5. 比你兩公婆激屎!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻嘻… 食得是福呀嘛!

    回覆刪除
  7. 呵呵~~寶貝節瓜沒事 當然要吃好d 胃口自然有!!

    回覆刪除
  8. 想不到名物就是吃...

    更想不到醫院的東西會好吃

    但咁貴的醫院,好吃也是應該的

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    不過食咗兩餐之後都係要出街買老麥。哈哈哈…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係唔錯㗎!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    第一張相, JAYSON媽 咁辛苦抱住JAYSON仔,你就影碟飯....比你激死 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    記錄一下嘛。嘻嘻…

    回覆刪除
  13. 有幾好食都唔好再入去啦!!!!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    對!!!

    回覆刪除
  15. 瀅瀅媽媽上午8:00

    咁你哋生多幾個咪可以食多幾次囉^^

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁都俾妳諗到…

    回覆刪除
  17. jayson幾時出院?祝(拒)身體健康

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    上星期日出咗啦!多謝關心!

    回覆刪除
  19. 我食過貴妃雞飯﹐好好食。

    但系無額外點過煲仔飯﹐不過都唔希望下次試o羅。。。touchwood...touchwood

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    生多個!生多個!生多個!

    回覆刪除
  21. 莎莉蛋糕上午8:00

    嘩有煲仔飯食架!!

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    仲好好食嗰下攞命呀。

    回覆刪除
  23. 櫻杏子上午8:00

    撞鬼我見到都想食添…=.="""""

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係幾好食㗎!

    回覆刪除
  25. 邊個話ga??? 私醫d飯菜好好味ga, 我次次入院都食得好滋味, 仁安仲有"鄧"湯飲, 好味過我自己煲呀, 哈哈

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    Err... 但望都望唔洗食啦!

    回覆刪除
  27. Emilili上午8:00

    真係好貴架!?

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    貴出面一倍有多!

    回覆刪除