2009年7月20日

記憶

曾經因為自己嘅身世,胡思亂想過「記憶」呢樣野。

如果自己唔係細細個就嚟咗香港,會唔會有另一個小朋友踏入咗我所行嘅路。沿住我所有經歷,一樣咁成長。有著同一班朋友,讀完同一間中學讀大學,識咗 Jayson 媽,出嚟做野,之後生咗 Jayson,依家喺到打緊呢篇野呢?咁…雖然肉體上嘅「我」可能唔係同一個人,但精神中嘅「我」,有住同一堆記憶,所以都係同一個「我」。會唔會呢?

正當思考緊呢個問題嘅時候,收到一個都幾唔開心嘅消息。有一個大學同學失咗憶。我一直都以為失憶係講故仔先有嘅野。雖然以前讀書知道係會,但總覺得唔係咁神化。原來事實真係咁神化。而且仲比做戲痛苦好多…

近幾年嘅記憶冇咗。認得面前嘅男人,但唔記得大家已經結咗婚,更加唔認得面前嘅細路女係邊個。我地以前成日叫佢做野猴子,活潑開朗嘅性格,加上信仰嘅支持,令佢可以積極面對。護士姑娘同佢講,可慶幸嘅係佢忘記咗喺醫院最痛苦嘅時刻。聽到好心酸。

呢兩日好想打個短訊俾佢,但每當記得嘅時候,又覺得太夜唔敢打。正當《愛得太遲》嘅音樂前奏開始響起,尋日喺街上面俾我撞到佢… 嗯… 應該係佢撞到我。起初佢唔多肯定係我,後來見到喺我後面嘅 Jayson 媽(佢地係中學同學)先至可以認定。(其實都好難怪,即使唔係失咗憶,我都變咗好多。)我開心到捉住佢對手彈彈跳。見佢好精神同一家人行商場,真係好開心。因為腦炎有後遺症,對噪音同閃光有敏感,所以佢唔可以去人多嘈吵嘅地方。可以撞到佢,都可算係一種緣份。見佢帶住耳塞,一輪咀咁不停講野,除咗發福咗啲啲之外,就同我初認識嘅野猴子差不多。從佢媽媽眼中,還可以見到啲憂心。不時提醒我地,佢有啲野唔係記得好清楚。但見到佢咁,都覺得算係不幸中嘅大幸。

雖然野猴子睇唔會到我寫嘅野,因為佢唔用得電腦,但我都希望可以喺到祝福佢同佢嘅家人。我覺得佢真係好叻好叻。我會積極搞一次寧靜嘅聚會,等佢可以番新一下同我地一班傻人嘅記憶。



~ Lindberg

24 則留言:

  1. 我都祝福佢同佢既家人!同時, 我都要好好記得珍惜所有野...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    嗯。祝大家身體健康!

    回覆刪除
  3. Wow, that really sounds like one of those flicks! Best of luck to your friend!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    It does. Actually, it sounds even worse. Sigh...
    Thank you!

    回覆刪除
  5. 點解唔用得電腦?

    咁以後會唔會記得多d?
    既然已經唔記得,

    咁最緊要個人精精神神,身體健康啦!

    祝福佢!

    回覆刪除
  6. 再次提醒了自己要好好珍惜每分每秒.

    祝你同學仔身體健健康康!

    回覆刪除
  7. Emilili上午8:00

    你令我想起因為腦can 而唔係度既同學仍..
    又其實好似姑娘咁講, 可幸既係佢忘記左最痛苦既時刻..
    曾經聽過記憶, 是可以在日常生活慢慢找回來, 加油!! 祝福!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    因為螢光幕閃閃下,睇咗會頭暈。所以電視都唔睇得。
    我睇唔會記得番。因為破壞咗就破壞咗。有嘅都係新嘅記憶。

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!我都希望大家身體健康。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    可能係一啲支離破碎嘅影像,咁可能真係可以慢慢組織番出嚟。望就咁望啦。

    回覆刪除
  11. brfamily2008上午8:00

    God Bless~~~

    難怪你話你撞到舊同學會咁開心.....

    但願你地有緣可以多遇幾遍.... :)

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定會!多謝。

    回覆刪除
  13. 真係以為睇電視先有O既情節...

    其實都幾心酸~

    雖然有後遺症, 不過, 可以保住命仔都算不幸中之大幸~~ 希望你同學同佢O既家人都加油啦~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    多謝!多謝!祝大家都身體健康!

    回覆刪除
  15. 露露仁秉上午8:00

    你幾時寫下你嘅身世呀??!

    希望你的朋友生活得開心、健康喇

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔寫喇。太複雜啦。哈哈哈哈…

    回覆刪除
  17. 露露仁秉上午8:00

    咁我下次返嚟香港,我同你做個專訪喇

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔采妳!

    回覆刪除
  19. 櫻杏子上午8:00

    失憶…真係唔敢想像如果發生係我身邊嘅人度會點…

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔好想象,珍惜眼前人!

    回覆刪除
  21. siuwingwing上午8:00

    腦炎都幾可怕啊 !幸好只是沒有了局部仲算好彩啊 !

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係不幸中嘅大幸㗎啦。

    回覆刪除
  23. 我覺得唔會, 因為家庭背景會好影響一個人既成長, 除非有多一對夫婦同你daddy mami一樣...
    祝你同學仔快d好返啦!!!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實我身世真係幾複雜,所以先會咁諗啫。

    回覆刪除