2009年7月27日

星星同學會茶聚

雖然今次少咗幾個舊面孔,但又多張幾個生面口。尋日嘅《星星同學會茶聚》,真係可以用「火熱動感…啦啦啦」嚟形容!是次參加者有:Yan Yan Chu熙熙兩兄妹Felix、哲哲、騫騫靖天、凱淇、彭太、皓皓、瀅瀅、班長、貓奴、莎莉、米爺、茄茄、Emilili、火羽、米B、Eason、Anson、同埋 Mavis


首先,要多謝一班贊助商,包括 Cake2、Huggies、海港城眾商號(特別係 Chicco、Elle、Mothercare、同埋 Nici)、荷花親子中心、Fat Angelo's(提供場地及部份食物)。

其次,本人非常抱歉。因為:
  1. 節瓜俠因病唔可以同大家一齊玩。
  2. 場地原本應該大啲,不過俾人偷咗一半我都唔知。激死我!
  3. 因為 2),所以之前想玩嘅遊戲都好難搞得到。
  4. 原本 Toy R Us 有堆小禮物俾我地,點知佢地無啦啦缺貨!
敬希大家原諒。雖然有美中不足,相信大家都應該玩得幾開心呱… 起碼我就好開心喇。嘻嘻…


見到一班小朋友可以健康快樂成長,作為一個家長,真係一件好開心嘅事。


另外值得一提係彭太送嚟嘅蛋糕同杯形糕餅。個大蛋糕又靚又好味。而啲杯形糕餅真係靚到嘅捨得食呀!


臨別嘅時候,發生咗樣好搞笑嘅野。白雪抱住 Anson 喺到親吻大家拜拜。我收到一個香吻,真係甜到漏。跟住話要錫我手上嘅米B,我好自然地抱佢俾 Anson 錫一啖。錫咗之後,我同米B爸講:

「哎喲,你個女俾人錫咗啖呀!」

「問題唔係我到,係喺你到呀!你點對得住你個仔呀?」

「係喎!天啊!」

「錯晒呀你!」

「對唔住呀 Jayson…!」

希望好快又有機會同大家再玩過啦!



~ Lindberg

40 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    你唔好咁講啦!唔係你 (同其他攪手) 我地尋日都冇得玩得咁開心仲又食又拎!我地要多謝你地都黎唔切呀~~!
    尋日真係好開心!haha! 你呢個老爺點搞嫁!竟然帶個新抱仔出去識男仔,真係錯晒喎!haha!!!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    好後悔!真係同親家老爺講嘅一樣:「錯晒!」

    回覆刪除
  3. 比人偷左一半???你點做野架???--->講笑咋!!!
    其實不知幾多謝你同阿su, 仲咁落力安排, 又擔心我地唔夠野食玩得唔夠開心!!
    其實呢d party一年3/4次都啦唔駒, 以後大會指定用fa得唔得架???d野真係好鬼好食!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好易蝕大本喎!不過大家玩得開心都冇所謂啦。

    回覆刪除
  5. brfamily2008上午8:00

    又食又拎既聚會, 我期待將來更多更多次啊!!!!
    偷左一半都唔知? 俾人蒙在鼓裏? 邊個呃你, 炒鬼左佢啦.....
    靖天爸B唔"好"呢O的聚會, 黎之前佢都扁曬咀話想去海灘, 點知去完都話好開心, o的野又好食, 價錢又抵, 重點係靖天抽到一份大禮物.... 俾佢自己玩..... 嘻!
    我講一千句多謝, 都表達唔到我心入面既開心同埋滿足!!!!
    不過下次唔好咁傻喇, 抱起新抱仔就好放佢入袋帶返屋企俾JAYSON啦, 仲同人拜拜..... 哈哈~~~!!!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    你地玩得開心就好啦!
    要抱米B返屋企並非一件易事㗎!睇怕搞佢唔掂。哈哈哈…

    回覆刪除
  7. 你點做人未來老爺ga...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    錯晒!唉…

    回覆刪除
  9. 飛天火羽上午8:00

    唉~ 呢位爸爸完全錯晒!!

    Jayson 都係靠自己, 你爸爸似乎搞慣破壞, 唔識咩叫建設. 江山易改, 本性難移~ (逃)

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    咩呀?!

    回覆刪除
  11. 嘿嘿嘿嘿...我手上有相為証,唔比贖金我就貼出黎比Jayson睇,破壞你兩仔爺感情,哈哈哈哈!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    天啊!親家奶奶是那一邊㗎?

    回覆刪除
  13. 睇到你地真係玩得好開心呢!

    可惜我又就唔岩時間...
    今年比起上年既聚會,大家應該係close左非常多呢!所以更加火辣辣!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    熟到唔記得自我介紹。死火…

    回覆刪除
  15. 多謝+感動.為咗呢班同學仔咁出力.

    不過你竟然唔幫Jayson不特止,仲攪破壞...打!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    可惜宇宙大王病咗。希望佢快啲好番啦!

    回覆刪除
  17. 雪之國 (Felix Ma)上午8:00

    個聚會又有得食又有得拎, 簡直超正, 攪多幾次都無妨呀. 辛苦哂喇, 攪手們....

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁就真係多得 Koko 喇!佢出最多力!多謝三哥!

    回覆刪除
  19. 媽媽姐姐上午8:00

    一多謝.搞手們的安排及禮物辛苦哂,班長玩得好開心,得閒就撩下妹妹,走去波波池玩下,跟住又走去彈床,啲嘢食又好味,我仲減緊肥架嘛 >_

    回覆刪除
  20. 媽媽姐姐上午8:00

    一多謝.搞手們的安排及禮物辛苦哂,班長玩得好開心,得閒就撩下妹妹,走去波波池玩下,跟住又走去彈床,啲嘢食又好味,我仲減緊肥架嘛,好榮幸可以參與.
    二多謝對我哋初嚟報到既照顧,遇到不少趣事倒瀉可樂,換片時射尿,大家分享生仔湊仔經
    三多謝,靚靚姐姐們對班班的熱情,跟我們拍照,班班當日心情非常好
    最後要四多謝lindberg兄你的邀請,好開心見到你同jason媽,希望jason早日康復下次可以一齊玩.下次記得逐一介紹,因為我哋太害羞了,對於有些可愛的小朋友可去認識,但係又怕羞.
    希望好快就可以再見啦!!

    回覆刪除
  21. wingrwing上午8:00

    原本一早約了朋友的,點知取消了,我有想過來呀,幸好沒有來,不然傳染比你們就不好啦 !

    回覆刪除
  22. 瀅瀅媽媽上午8:00

    第一次參加,見到咁多平時只有喺網上見到的可愛bb,好似見到明星的感覺,哈哈^^

    而且仲有咁多嘢攞,啲嘢又好食,真係超抵!

    多謝你哋班搞手,真係辛苦哂!

    本來以為瀅瀅年紀比其他bb,還擔心會格格不入玩唔埋,點知佢不知玩得幾開心,佢仲同我講話第一次抽到奬好開心喎!

    回覆刪除
  23. hinhinmami上午8:00

    好玩,好食,好開心,睇住一班小朋友玩得咁開心已經好滿足,美中不足是今次見唔到jayson仔,真係好掛住佢!

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00



    見到妳…個仔好開心呀!佢真係好得意呀!!!殺死人啦!第二時一定要再出嚟玩!
    妳唔洗減啦!睇下我!

    回覆刪除
  25. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢!我覺得自己好白痴。因為成日都網上見,就以為大家都好熟,都唔記得介紹一下添!真係冇鬼用!
    乜有發生過咁多事咩?!可惜我睇唔到。激死!激死!

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00



    小心身體呀!下次再玩過啦!

    回覆刪除
  27. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁就好啦!都唔記得大家介紹一下。下次再玩過呀!

    回覆刪除
  28. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呢。不過唔緊要,下次!

    回覆刪除
  29. Emilili上午8:00

    我諗jayson 都no eye see 架喇.. 唉..

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00



    殺死妳!

    回覆刪除
  31. 多謝晒頭目同一眾攪手~

    一號我玩得好開心丫~

    回覆刪除
  32. Jojit Au Yeung上午8:00



    下次帶埋藍藍王子嚟啦!

    回覆刪除
  33. Sweet Square上午8:00

    唔洗客氣!

    不過個蛋糕真係好好味!唔係只係得個樣=)
    個日真係玩得好開心!D小朋友真係可愛到想錫啖佢地呀!

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好好味!個 Cup Cake 一樣咁正!多謝晒!!!

    回覆刪除
  35. 莎莉蛋糕上午8:00

    親手將新抱仔交比情敵(錫),因住節瓜嬲你呀!!

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉… 錯晒!

    回覆刪除
  37. 抱咩歉? 難為你同jayson媽要放低jayson幫我地打點一切, 我唔好意思先真...希望好快見到jayson, 精神奕奕咁一齊同哲哲玩啦

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00



    一定!一定!

    回覆刪除
  39. QQ 媽咪上午8:00

    好大陣容呀﹐真係好難得可以相聚一堂﹗希望未來有機會可以參加啦~

    回覆刪除
  40. Jojit Au Yeung上午8:00



    下次妳返嚟,我地再約一齊玩啦!

    回覆刪除