2012年8月23日

如意算盤

這天,我帶 Jayson 到爺爺公司,送一部新的 iPad 給爺爺。自從上次他入醫院,已經說要買一部給他。好讓他用來上網之餘,亦可打發一下時間。

在途中…

「Jayson,今日我哋去送部 iPad 俾爺爺。爺爺老啦,賺唔到錢。所以爸爸買件玩具俾佢,氹下佢開心。」

「咁您幾時買部 iPad 俾我呀?」Jayson 細聲地問。

「您咪有大把玩具囉!!!」差點激死我啦!

「…」Jayson 無言以對。

我突然心生一計…

「所以第二時爸爸老咗,賺唔到錢,您都要買玩具送俾爸爸呀。知唔知道?」心裡不禁叫了一聲:「絕呀…」。這時就是灌輸「正確」的孝順觀念的大好時機。

「哦…」然後他續說:「但如果第二時您上咗天堂,我會好好照顧您部 iPad 㗎啦。」

我的如意算盤「呯」一聲跌在地上。他認真誠樣子,我的眼眶立即注滿淚水。左眼的是感動的淚水,右眼的是悲哀的淚水。自從他知道人會死之後,我的生命仿佛越來越短暫…。

「哦… 真係多謝您呀。但喺爸爸老咗但又未上天堂之前,您記住要買玩具俾爸爸呀!」

「…」他心裡不知在想甚麼,然後問:「咁可唔可以帶 iPad 上天堂㗎?」

「哈哈哈… 上咗天堂就唔洗用啲咁嘅嘢㗎啦。」希望天堂不是用 Android 的吧…




~ Lindberg

12 則留言:

  1. 「但如果第二時您上咗天堂,我會好好照顧您部 iPad 㗎啦。」
    笑咗XDDDDDDDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除
  3. XDDDDDDDDD

    口圭口合口合~~~~~~~~~~~~~~~

    笑到流眼水~~~~~~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    可想而知我當時嘅表情係點…

    回覆刪除
  5. Kenさん上午8:00

    遲下Jayson知道我國o既紙紥藝術係咩, 到時你可能要跌多幾次!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    (滴汗中…)

    回覆刪除
  7. wahahahahhahahaha

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    佢對你一定會同樣咁好…

    回覆刪除
  9. 有其父必有其子, jayson諗野, 同你一樣咁絕 XD

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢絕啲!唉…

    回覆刪除
  11. 嘩哈哈哈!!識避重輕,笑c我!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    唉…

    回覆刪除