2012年8月29日

爆呔事件

星期六晚上,我車住自己及 Mavis 一家返屋企。當出咗東區海底隧道,轉上東區走廊嘅時候,架車突然有啲震。而且仲冇乜力,踩油都冇乜反應。心諗:死喇,莫非七月真係唔好出夜街…

第一時間,我以為副引擎有問題,但又唔見有問題指示燈。見架車都仲行得,於是就慢慢行到目的地附近。落車一睇,竟然係爆呔! 


平生爆過兩次呔。第一次係喺我小學嘅時候。學校旅行途中,我條短褲爆到變咗條迷你裙。當我見到最後一條線將近斷之際,我好努力地用雙腿夾實最後一絲嘅希望,但最後都改變唔到爆呔嘅命運。雖然今次情況有啲唔同,但沈重嘅心情都係一樣。

當我見到咁嘅情況,因為當時已經接近 11 點,所以我叫車上嘅人自行回家。之後就打電話求救。一來已經好攰,二來自己未試過,所以都係搵人幫手穩陣啲。$350 就當係上寶貴嘅一課啦。

大約半個鐘之後,拖車就到場。我同師傅摸索咗一陣,先搵到條士啤呔。原來我係冇辦法自己換呔㗎,因為個「積」唔見咗!!!買車嘅時候,我記得只有檢查過有冇士啤呔。真係冇乜印象個「積」喺邊。唉… 


可能因為我爆咗之後仲行好長路程嘅關系,條呔都爛得幾厲害。無發生意外真係謝天謝地!但點解會爆呔,真係一個謎。

師傅非常專業,䁪下眼已經幫我換好。士啤呔嘅感覺真係非常樣衰,但冇辦法啦… 換完之後,佢叮囑我唔好開得快過 80km/h。當我見過鬼都仲唔怕黑咩!




~ Lindberg

10 則留言:

  1. 條士啤呔咁“瘦” 又真係好怪~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳嗰條粗好多嘅咩?嘻嘻…

    回覆刪除
  3. 350好抵喎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    喺北角飛嚟西環,都算係咁…

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    妳嗰條粗好多嘅咩?嘻嘻…



    崩口人忌崩口碗 你咪提啦

    回覆刪除
  6. 我第一次見士啤呔咋, 原來係咁瘦架!
    起需要人幫手的時候, 有人向你伸出援手, $350抵比啦!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00



    大家咁話。嘻嘻…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!所以以後我唔會怕人笑我條士啤呔啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 我仲以為你自己換

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    想都唔得啦!

    回覆刪除