2012年8月9日

正字工程

小巴上,前面的椅背有個塗鴉。

「媽咪,唔係咁串㗎。係 F…U…」Jayson 說。


媽咪不禁額角滴汗,叫他不要串出來。

「唔係呀。我識串㗎。係 F…U…」

Jayson 仍堅持要串出來。我幾乎想跟他說這是一個牌子名:「French Connection UK」,但我不喜歡敷衍了事。最後,我們只好跟他說我們知道他會那個字,只是那一個是不好的字,小朋友不可以說出來。就如「佛地魔」的名字一樣,絕對不可以說出口…

問題是… 他到底從那裡學到的呢?我本人是一個頗「爛口」的人,說話都百無禁忌。但神奇的是,Jayson 一句也沒有跟我講過。很明顯是學在心裡,有「必要」時才拿出來用吧。但怎會懂得串這個字,相信是一個謎…



~ Lindberg

20 則留言:

  1. 馬姬 (Mag)上午8:00

    咁細就識呢個字??? 唔係呱.... @@"

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都唔知點解…

    回覆刪除
  3. 可能係另幾架小巴椅背到見過個正確字...

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁佢又點知嗰個串得啱呢?究竟有雞先定蛋先呢?!

    回覆刪除
  5. 點解會識呢個樣咁神奇o既?
    話時話,米b都成日跟我講SHIT..=_="

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁妳就要戒下口啦。哈哈哈…

    回覆刪除
  7. hazel媽上午8:00

    你呃人~~~

    係咪你教佢架~~~XD

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    無呀!可能喺啲 DNA 上面寫咗,所以天生就識!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    咁佢又點知嗰個串得啱呢?究竟有雞先定蛋先呢?!



    所以我話"幾", 如果先前幾次都唔係咁串時, 一見哩個就會覺得哩個係錯左...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    有冇咁多架呀?!

    回覆刪除
  11. 契爺教既!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    契爺超乖仔㗎!

    回覆刪除
  13. 白雪 :
    契爺教既!






    咪喺度攪離間喎!!! 人嚟拖佢出去斬!!! 斬碎D!!!

    回覆刪除
  14. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    孩子記性很好的, 真是會學在心裡. 你小心點啦! 哈哈!

    回覆刪除
  15. 真係神奇, 識讀都唔出奇, 但連串都識.宜家D小朋友真係叻左好多.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    同意!

    回覆刪除
  17. Jojit Au Yeung上午8:00



    我會㗎啦!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢哋學拼音,對呢啲嘢敏感啲呱…

    回覆刪除
  19. 識串真係奇....

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以要小心,佢哋真係好好記性㗎!

    回覆刪除