2015年7月24日

竊聽風雲 之 報串

話說放假的某一日,嫲嫲到了我們家探望 Jayson,亦好讓姐姐可以落街買餸。午飯時間,嫲嫲打電話給我。她問:

「您個仔係唔係有功課要做?」

「係呀。佢媽咪冇打畀佢咩?」我反問。

「有。但佢成朝都好似喺到玩喎…」

「吓?!」我心中的怒火立即燃燒起來!「妳叫佢立即聽電話!!!」

「唔好嘅…咁佢咪知我話你知囉。唔緊要啦,都食飯囉。」

「叫…佢…聽…電…話…呀!(怒)」

Jayson 的下場,大家一定想像得到。後來我也有點在意嫲嫲的說話,於是晚上我問他:

「嫲嫲將您啲嘢話畀我知,您有無嬲嫲嫲呀?」

「冇。咁係我唔啱呀嘛。」

「乖仔!嫲嫲都係擔心您啫。」

事情好似過一段落。可是…

昨天,嫲嫲又來了。當嫲嫲打電話給朋友時,他很緊張地問:

「嫲嫲,妳打畀邊個呀?!」

一日二五,終身二五。這個故事教訓我們,線人是須要保護的。

而這一天,他又是玩足了一整日。幸好當我回到家之後,還懂得收搭心情,完成這天的作業。


最近給他的課題,是要他對自己有要求。否則每件事都須要人監管,遲早有人會嘔血呢。希望這個暑假可以幫他調校一下,因為3年級開始要考試了!




Lindberg

沒有留言:

張貼留言