2015年7月3日

熱氣的定義

今晚媽咪有約,所以今晚 Jayson 畫完畫之後,我們兩父子就去撐枱腳。我問 Jayson:

「Jayson,您想食乜呀?」

「唔知喎…」他答說。

「媽咪提議我哋食麥當勞,換 Minion 公仔。好唔好呀?」

「我唔想食麥當勞,啲炸嘢好熱氣。」他說。

我懷疑我的聽覺開始有問題。

「吓?咁您想食乜呀?」我問。

「Pepper Lunch 啦。雖然都係熱氣,但炒冇炸咁熱氣呀嘛。係唔係?」他一臉正經地回答。

「哦…您話事啦。」

「聽日先食麥當勞啦。」

「哦…」






~ Lindberg


2 則留言:

  1. anson話佢唔食麥當奴...因為薯條有膠, 漢堡有蟲添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 學校教育得好好呀…但我個仔冇話唔食喎,只係遲啲先食。

      刪除