2010年10月5日

北海道親子之旅:富良野肚臍祭篇

富良野位於北海道正中央,就好似人嘅肚臍部位。為咗祈求事事順利及身體健康,每年7月28日、29日會舉行肚臍祭典活動。會場喺富良野車站附近嘅一條大街。其中最精彩,當然係肚臍巡遊。


我地大約四點鐘到達。會場嘅安排非常之好,有人派紙仔教我地點去泊車。出面落住大雨,我哋都行咗兩個圈先搵到遠處嘅圖書館停車場。因為大雨,契爺落車買遮。但當佢返嚟嘅時候,雨就細番。落車步行大約五分鐘就到會場。


原先下午有兒童版嘅肚臍巡遊,但因為天雨關系而取消。不過即使落住雨,會場中心舞台前面,仍然有人喺到跳舞表演喎。


我地見一個個戴住草帽嘅人喺到隨歌起舞。


睇真啲,原來每副面皮,都係人嘅大肚腩!好搞笑呀!


我哋搵到其中兩位同我地影相。


我哋希望夜晚嘅大型巡遊可以如常舉行。所以四圍行,買下野食,打發下啲時候。希望夜晚唔好落雨。

呢檔嘅雞蛋仔… 不掂… 又貴!只可以當係一舊蛋糕仔。不過 Jayson 都食咗幾舊。


啲雨落下停下,都叫人有啲沮喪。


大巡遊應該七點開始。我哋只好四圍搵野影。


成條街任行,Jayson 自得其樂。


「契爺行啦!」


其間有一個抬神檀嘅儀式。


抬嘅人,清一式女士。


每人飲過一口啤酒之後,就將神檀抬起!


咁難得嘅機會,我哋當然追住影啦!


幸得天公做美,黃昏過後,雨過天清。



於是我哋就搵個有利位置等睇巡遊。


巡遊表演開始啦!


由不同學校及團體組織成嘅巡行隊伍,每隊都有各自嘅特色。

影片前半段係抬神檀嘅儀式。


整個巡遊大概歷時三十分鐘。氣氛好好。雖然有啲中學生好似俾人迫嚟,但好多都玩得好開心。仲見到有人特登嚟呢到,參加呢個肚臍祭巡遊。

隊伍行完一次,應該會行多一次。但我哋睇唔到。我哋只係睇二十分鐘左右就要走啦,因為有餐美味嘅意大利餐,喺民宿等緊我哋呀!



~ Lindberg

6 則留言:

  1. QQ 媽咪上午8:00

    好有風味﹐北海道係我其中一個短期內想visit 的旅遊景點﹗

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    我覺得去多幾次都唔怕。而且對我哋嚟講唔算遠。有機會,當然想去美加玩下啦。

    回覆刪除
  3. 好熱鬧呀!真係要夾好行程時間先有得睇

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。我哋都係咁啱夾到。

    回覆刪除
  5. 可以企上架巡遊車咁好既???

    anson好可能會驚d肚腩人..
    個雞蛋仔佬有d似孫耀威..哈哈

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    孫耀威?!咁我似唔似郭富城呀?哈哈哈哈…

    回覆刪除