2010年10月28日

Yr2Q4 報告

體重:31 磅
身高:92 厘米

發展報告:
飲食方面:
  • 原本早午各一餐奶(八和六安士)。如果晚上可以不喝,就不會尿濕。但一場大病過後,晚上也要求喝奶。大概是要補充失去的「蝦餃面」吧。他很可憐般望著我:「爸爸,開八安可以唔可以?」那麼我們只好偷偷開六安士給他。
  • 正餐甚麼都吃,但份量不大。之前還會自己吃到一半才要人餵。現在… 唉… 吃了幾啖便放棄。
  • 以前很喜歡飲湯,跟上季一樣,現在都不愛了。
上學方面:
  • 終於開始 K1 上午班。對 Jayson 的生理時鐘而言,比上下午班的安排果然好好多!他沒有那麼扭計。即使有,媽媽總找到方法,開開心心上學去。
  • 放學的時候,很多時都要求我抱他上婆婆那裡去。見他上完半天的課堂,有時他說:「攰」,也可以理解。但路程真的幾吃力,差點兒要了我的命。最近加以鼓勵之後,好像比較願意自己行。
  • 舊年的老師,很明顯是主攻初上學的小朋友。今年她們繼續教幼兒班。Jayson 的新老師雖然沒有之前的那麼(誇張地)熱衷,但 Jayson 還是很喜歡她們。
  • Jayson 還是不太會跟我們分享上學的情況。需要問得很詳細,他才會懂得答。
  • 在學校裡,Jayson 交到些朋友,也聽見過他提一些名字。(而我喜歡的有芷晴和 Henry 哥。)
體能方面:
  • 終於可以自己上落樓梯。獨自左右左右上落也勉強可以。
  • 雖然懂得雙腳離地跳,但還不會兩隻腳同時離地跳。(原來這是有別的!)
  • 做了專業瑜珈導師。

學習方面:
  • 中文表達能力已經很好。可以進行對話,並且很會討價還價。溝通上大致都沒有問題。
  • 知道跟工人姐姐要說英文。
  • 懂得個位加數。
  • 懂得多款比較的方法。
  • 經過評估和我們開導之後,他開始會跟我們講故事。
  • 記得我們的電話號碼(小朋友的記憶力真好。有次我在講電話的時候,隨便重複了對方給我的電話一次。Jayson 便可以把它記下來。)
問題兒童方面:
  • 口頭禪:「唔係咁㗎…」
  • 早兩個月前極之扭計。這一個月才比較容易相處。
  • 不喜歡受到命令。如果不說出口去命令他,他會自動自覺去做應該做的東西。如果大人一開口,便會以「唔係咁㗎…」回應。
音樂方面:
  • 開始上葉氏的「幼兒音樂及藝術智能發展課程」。他上得開心到不得了!學校裡的老師又特別稱贊他,應該上堂時有些表現吧。但學到甚麼,我也不知道。只是見他的自信心有所增強,已經達到我們的目的。
  • 喜歡唱歌,愛唱自己的歌。朗誦版或粵曲版的《ABC》都有。
  • 開始學 Do Re Me Fa So Re Ti Do…
自理方面:
  • 不愛洗手!唉…
  • 會自行去除褲、小便、著褲。
  • 會自己著襪著鞋。
  • 會扣鈕。
性情方面:
  • 仍很會扭計。
  • 我很有理由相信他有中度 Obsessive Compulsion Disorder。對於某些東西有強烈的執著。如果不知道甚麼是 OCD,請參考《神探阿蒙 Monk》。但我覺得每個小朋友都會有某程度上的執著,亦是他們其中可愛又可恨之處。
  • 喜歡作弄人。喜歡說反話來作弄人。特別喜歡作弄最錫他而又可作弄的人,例如公公和爺爺。



~ Lindberg

18 則留言:

  1. CHLOE MA上午8:00

    Chloe also has OCD, I guess it's normal for children.

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    係喎。妳個女都幾勁!哈!
    有時見佢一定要行某個位,做某啲野,都唔知好嬲定好笑。

    回覆刪除
  3. 係佢生日果日我睇到佢點講反話法喇, 嘻嘻~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    其實已經叫做好咗。起碼少咗扭計講嗰啲。

    回覆刪除
  5. 我都有OCD... 我銀包裡面D錢要由小至大面向同一方向如果唔係會周身唔舒服...

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    你嗰啲唔同,嗰啲叫做低能,或者身痕。哈!

    回覆刪除
  7. 自理方面好好喎~

    學習上睇黎都唔駛擔心 :)

    Jayson真係叻仔!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁嘅女婿,真係唔錯㗎。呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    其實已經叫做好咗。起碼少咗扭計講嗰啲。



    我又覺得無咩, 我果日見佢講得來都好溫和, 冇發晒爛。

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀!否則我哋就嘔血喇…

    回覆刪除
  11. 自理能力好強!

    jayson講故事你地聽好叻仔呀^_^

    其窴係米大左有自己主見所以扭多咗計?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    我都相信係。要等到佢可以同我哋溝通到,先冇咁扭計。

    回覆刪除
  13. QQ 媽咪上午8:00

    問題兒童方面只得三點﹐Jayson 算係咁啦﹗我都覺得大部份小朋友都有某程度的執著。佢地有本錢未入世未懂人情世故﹐執著得起嘛。

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係唔做過父母唔知,湊大個小朋友真係要好多心血。大家加油呀!

    回覆刪除
  15. 好勁!jayson同你都係~~

    我已經放棄左呢d月結單...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    我知我勁,不用讚我。其實我都係一季一次,兩公婆諗諗下寫出嚟嘅。

    回覆刪除
  17. 小波波班長上午8:00

    懂得個位加數。

    記得我們的電話號碼

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00



    點呀?唔沒迫佢㗎。同佢玩多啲就自自然然識!佢哋醒過我哋多多聲!

    回覆刪除