2010年10月7日

黑牙牙膏

Jayson 一直都用嬰兒牙膏。但最近我們發現,上面兩隻門牙越來越黑。他已經早晚刷牙,大人也幫忙補刷。為甚麼會這樣的呢?!

「Jayson,您笑得燦爛都冇用。我用 Photoshop 都執唔掂您對門牙呀。點算呀?!」


Jayston 媽聽郎B媽說,應該是轉牙膏的時候。我們見 Jayson 懂得不去吞食那些美味的牙膏,於是便替他轉用正常的兒童果味牙膏。


用成人或兒童牙膏,主要的幫助並非它含有的氟化物(Fluoride)。氟化物的作用是減少細菌所產生出嚟的酸性,從而幫助防止蛀牙。但如果小朋友不懂得吐出牙膏,吞下讓身體吸收過多氟化物的話,反而會令牙齒變黑!

牙齒變色的原因,通常都是因為牙垢膜,加上食物中的色素,而令牙齒變色。其中有 Jayson 最喜歡的食物,如車厘子和提子。而嬰兒牙膏不能清除牙垢膜,是因為潔力不夠強勁。成人或兒童牙膏,主要成份有研磨料,那些「磨砂」有助切底清除牙垢膜。


Jayson 刷了大約一個星期,情況有明顯改善。但還是有點黑,需要繼續努力!如果還是有污漬,除了見牙醫之外,還可以嘗試使用蘇打粉加水去刷牙。蘇打粉的氧化作用,有強力的除漬功能。是牙齒美白的既安全又便宜的方法。但不宜長期使用,因為對牙齒的琺瑯質有一定的傷害。




~ Lindberg

14 則留言:

  1. MaG (馬姬)上午8:00

    哈哈哈哈哈... 你真係每次都用photoshop幫jayson執牙架?!!! 辛苦晒喎~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    當然唔係啦!係呢張我見佢笑得咁開心,想執一執啫。

    回覆刪除
  3. 互擦好温馨喎!知唔知點解淨係門牙黑?

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    起初我哋以為佢跌親對牙,但睇落又唔似。上網見其他人都有類似情況。所以就刷!我估係因為門牙磨擦面小,易啲食色呱…

    回覆刪除
  5. 哇~ 乜會咁架? 米b而家重係好鍾意食牙膏! 我都要小心留意下先~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    要教佢吐啦。食得多,對啲腸胃都唔好㗎。

    回覆刪除
  7. anson都有一條條牙漬, 好苦腦...我有時懷疑係d牙膏擦得唔夠乾淨所致...
    但anson仲係好中意食牙膏丫!!點算?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    吐水會唔會?玩下玩下試下要佢吐呀。

    回覆刪除
  9. 真係好黑woo 唔講仲以為係蛀牙

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    淺色咗啲㗎啦。

    回覆刪除
  11. QQ 媽咪上午8:00

    同Bertin 既情況一樣呀。我地見佢識得用水嚨口﹐都同佢轉o左正常的兒童牙膏。用左一排﹐牙仔真係乾淨左﹐D 牙積好似淺色左無咁礙眼~﹗

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    係?!原來天下牙齒一樣黑!哈哈哈… (好爛…)

    回覆刪除
  13. 哲哲之前d牙都好黑, 好多牙漬, 依家轉左高露潔既兒童牙膏之後, 已經去除左好多, 不如你都試下啦, 陣味無咁甜, jayson應該唔會食啦掛...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋都甩晒啦!潔白牙齒早晚刷!

    回覆刪除