2010年10月4日

七叔攝影

因為在日本玩過汽車的衛星定位導航,覺得很有趣,在新車的車子裡,我貪玩也裝了一套。香港因為大廈多,道路又太密,導航出現很多錯誤。即使我裝的是有牌子的 Mapking,但效果比起日本的,還要差很多。


但有了這個系統之後,駕車又多了另一些樂趣。

導航系統說:「前面三百米有車速照相。」

「爸爸,佢講咩呀?」Jayson 問。

「佢話前面有警察叔叔影相,叫我唔好開得太快。」我答。

「哦…」

轉個頭,導航的語音又響起…

「前面三百米有車速照相。」

「爸爸,前面有七叔影相呀,爸爸!」

(笑到我噴飯…)

「哦!得喇,我會小心啲啦。唔該晒 Jayson。」

Jayson,您何來有個七叔呀?哈哈哈哈…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 口圭口合口合~~~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    笑死我!好彩冇發生交通意外!

    回覆刪除
  3. haha 原來"車速"="七叔"

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    係呀。七叔係危險人物嚟㗎!

    回覆刪除
  5. "七叔" 是暗號,下次聽到七叔二字要小心行事

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘩哈哈哈… 仲搞笑過馬路天使!

    回覆刪除
  7. MaG (馬姬)上午8:00

    嘩~~~ 呢個term真係笑死我喇!!! 哈哈哈哈哈哈~~~~~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    難為開緊車嘅我呀!哈哈哈…

    回覆刪除
  9. 嘜導航會報埋料?

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢有資料話邊到有裝相機。不過唔準!

    回覆刪除
  11. 七叔影相~~~~~~~~

    wakakakakkakakaka!!
    車個龍好似好正喎!!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    但白色易污漕囉。

    回覆刪除