2010年10月12日

五十四日環遊美加 之 多倫多的南下北上

玩完多倫多之後,我哋就開始我哋嘅南征北討!首先,我哋開咗架七人車落咗去睇大瀑布!


尼加拉瀑布真係非常壯觀!為咗全面接觸大瀑布,我哋分別由加拿大呢邊望過去,又過境到美國嗰邊望過嚟,仲坐船由下面望上去。點睇都咁多水。勁!

除咗睇「水」,大瀑布附近都仲有好多遊客玩意,例如「信不信由你」、小型高爾夫球等。我哋喺嗰到都玩咗一整日。

之後我哋就跟本地旅行團北上去渥太華、魁北克、蒙特婁等,玩四日三夜。跟得團當然係走馬看花啦。加上已經係十幾年前嘅事,我當時嘅旅行日誌又只係寫到前一站紐約。所以呢… 下面呢到係… 某某野生動物園。


呢到係…渥太華嘅嘅… 國會大廈… 呱。


呢到我記得!係蒙特婁嘅奧運會主場。


魁北克俾我嘅印象比較深。因為呢到講法文。午餐去到當地嘅麥當勞,我哋想象唔到,喺一個北美國家,竟然講英文對方係會唔明!感覺好似飛咗去歐洲一樣,好神奇。


跟團嘅其中一個原因,係地方太大太遠,唔想自己揸車。喺車上面,大家都瞓到隻豬咁。不過都好難怪嘅。玩咗差不多五十日,唔攰就奇囉。


上面嗰到應該係千島勝地(Thousand Islands)。印象比較深係因為有得坐船觀光。呢到啲島仔好得意,五大湖及聖羅蘭河(St. Lawrence)上有成千個島仔,細細個島都可以俾人買去起屋。住喺上面都幾寫意。

當旅遊巴帶我哋返到多倫多之後,亦結束咗我哋加拿大之旅。下一站,我哋就返到洛杉磯,準備回歸祖家



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 做咩唔登你瞓到隻豬個樣出嚟!?

    d長頸鹿唔會企上車咩....好驚呀!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    只有我影人,冇人影我。呵呵呵呵呵…
    長頸鹿啲腳咁幼!佢哋唔會咁傻嘅…

    回覆刪除
  3. 見到你後生果陣個樣就想笑...XDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    唔係好多年前啫… 呵呵呵…

    回覆刪除
  5. QQ 媽咪上午8:00

    係呀﹐記得第一次去尼加拉瀑布時﹐都震撼到嘩嘩聲~ 不愧為世界天然七大奇觀之一﹗

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好正!希望有機會再去!

    回覆刪除