2013年3月5日

用利是錢買玩具

今年多得各界善長人翁的支持,Jayson 的利是錢再創新高!


Jayson 眼金金的看著一張張的銀紙。我們再一次向 Jayson 解釋利是錢的來源和用途。這是別人對我們的祝福,收到的錢,爸爸會儲起來,以後讀書或有其他需要時用。但今年,Jayson 媽特准 Jayson 用自己的利是錢,買一件玩具給自己。結果,他選擇了一件他很想要(亦是我很想要)的玩具。

Jayson 一向對動力學很有興趣,喜歡觀察物體的移動方法。他曾經說過想學桌球,我叫他向我們的鄰居傅先生拜師。因此,所以他會喜歡這個玩具,也是可以理解。


他想要的玩具就是「激戰彈珠人」。這套卡通片,他沒有機會看。但每次到吉之島的玩具部,他都會被那宣傳片所吸引。那位彈珠達人用不同技巧,用不同彈珠人去挑戰不同場景,真的百看不厭。

正所謂「為善不甘後人」,Jayson 買了一隻「旋風白龍」,我當然也要買一隻「雷霆青龍」配競技場景。很久沒有砌過模型的我,差點比 Jayson 還要興奮。

彈珠人本身很容易砌,不過 Jayson 還是未夠班。要我代勞,他從旁幫忙和吶喊助威。但可能真的太耐沒有砌過模型,我用我的鮮血,為「雷霆青龍」舉行了開光儀式。而最麻煩是黐貼紙,貼紙的黏貼力不太好,貼好了又會彈出來。非常令人討厭!最後我只貼了自己的一隻就罷了…。


買了這個競技場景,Jayson 便可以有射擊的目標。可是彈珠只有五粒,單買的彈珠人,更只有一粒彈珠。後來才知道,原來彈珠本身也價值不菲。幸好 Jayson 媽想起之前儲起波子氣水樽的波子(用來代替花盆的石春),大小差不多,Jayson 才有多一點彈藥。


Jayson 很喜歡他的新玩具。起初還怕他的手指仔不夠力,但原來不須要很大力。而最意想不到的是,他的「左右開弓」,竟然可以用在彈珠人身上!

「雙龍出海?!」


看來,我要考慮讓他加入「WBMA 世界彈珠人聯會」…



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 等我都買個挑戰你地先

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    一於咁話!

    回覆刪除
  3. 我地啲利是都仲未拆!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    估到啦,懶人!

    回覆刪除
  5. Christine上午8:00

    嘩,幾好玩甘喎,好吸引!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    有啲目標射下,真係幾過癮㗎!

    回覆刪除
  7. 哲哲個蠢爸爸整斷左條彈弓, 又整唔見左張底紙, 激死人!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    好彩都唔係好貴。買過囉。

    回覆刪除
  9. 我都見過公園有細路玩, 好似幾得意, 不過米b唔會有興趣...
    我都有阿su同樣的意向, 諗住叫米b揀件玩具, 但佢話想揀Barbie...結果我取消咗呢個念頭

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    話咗有得揀,仲乜又唔俾揀啫?除非太貴啫。唔係咪好唔開心…

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    話咗有得揀,仲乜又唔俾揀啫?除非太貴啫。唔係咪好唔開心…


    我試探佢咋, 都未講實. 而且屋企有2個公主啦,又黎Barbie?! 唔好啦卦?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    哦… 未講實都冇所謂。不過啲男仔都有三、四架搖控車啦,有幾隻公仔先可以開茶會㗎嘛。

    回覆刪除
  13. 好好玩喎,不過我都係要忍手!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    驚咩?我嘅觀念係可以玩就俾玩,最緊要識停,同肯嘗試做其他嘢。

    回覆刪除