2013年3月18日

韓國之旅:玩雪篇

呢兩日嘅早餐,Jayson 媽都想食啲熱嘢。於是,我哋就喺前一晚買定啲杯麵。可惜杯麵上只有韓文,除咗睇相之外,都唔知辣唔辣。最後總共試咗四款唔似辣嘅杯麵,只有一款真係唔辣!


今日我哋準備去一個度假村玩雪。家姐有咁嘅安排,令我哋對旅程好有期望。真係好想俾 Jayson 玩下雪。

大約一小時嘅車程,我哋嚟到 昆池巖度假村(Konjiam Resort)。落車嘅時候,大家已經被一片白色嘅景色吸引住。


但興奮還興奮,都要做足禦寒準備。Jayson 今日有兩條褲,長袖底衫、冷背心再加外衣,頸巾大帽,厚羽絨褸再加爪毛風褸!我哋大人都著咗兩條褲、入面三件再加一件厚羽絨褸。


由停車場到大堂雖然只係好短嘅路程,但班小朋友見雪就玩,路邊嘅雪已經玩得好興奮。三分鐘嘅腳程變咗要半個鐘先行得到。


不過莫講話啲細路,年紀最大嗰個都玩埋一份…。


Jayson 可能著得太多衫行得唔慣,所以行得特別小心翼翼。


我哋喺度假村大堂安頓好之後,就去租鞋。我哋並唔打算滑雪,一來唔識,二來冇乜時間。但有啲人對鞋太單薄,又唔防滑,所以都要租幾對鞋著。另一方面,我都去為 Jayson 買咗條有彈性,可以包到面嘅頸巾。


生平第一次到滑雪場,好雄偉呀!見到啲人好型咁滑落嚟,自己都有啲衝動想去學。希望第二時有機會啦。

昆池巖度假村

「Igloo!」Jayson 喝著說。

Igloo

滑雪場周圍有兩間雪屋。可能因為太多雪唔知點處理,就起幾間雪屋嚟玩下。

我唔知呢度啲雪叫厚定薄,靚定唔靚。白雪雪,唔會厚到舉步難行,但跌落去唔會痛,應該算係幾好呱。

除咗雪屋之外,仲有幾個大雪堆。俾小朋友見到,立即變成小雪滑梯。


登上「雪山」,勇呀!


英威嗎?呵呵呵…


但常言道:「樂極生悲」。幾姊弟玩得太開心,Jayson 就俾啲雪掟咗入眼。對眼好唔舒服之餘,對腳亦凍到入肉,喊話凍到有啲痛。莫講話小朋友,我都覺得有啲赤赤痛。好在呢度有啲溫室,可以俾我哋取暖。Jayson 除咗鞋,仲換咗一對厚襪。企喺暖爐邊休息一陣,咁先至舒服啲。


表哥們都趁機食個杯麵。


休息過後,我哋就前往雪橇場。雪地舉步難行,好在有「運輸帶」送我哋上去。


雪橇好似一個大水泡,小朋友要大人陪伴。我哋買咗一張套票,可以滑五次。


由山上滑落嚟,速度都好快呀。對於我哋呢啲唔識滑雪又冇時間學嘅人,都係一個好好嘅雪上活動。


「好快呀!」Jayson 玩得好興奮。


因為時間嘅關系,我哋只係玩到四次。跟住就要離開。雖然有啲依依不捨,但相信經過今次嘅體驗之後,一定有下一次機會。


離開嘅時候,我哋喺到食咗個快餐,然後就趕去參觀韓國第二大宮殿「昌德宮」。




待續…


~ Lindberg

4 則留言:

  1. mag (馬姬)上午8:00

    撞鬼你丫... d相影得好靚呀!!! 見到jayson著到隻糉咁... 都幾搞笑啵~ XDDD

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係好似一隻糉,但著多總好過著少呱。其實最出面嗰件係姑媽帶俾佢嘅,見可以擋下風咪著埋囉。而且即使著成咁,都唔覺佢熱。所以都係安全啲好…

    回覆刪除
  3. 好英威!好似好好好好凍....

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係幾凍㗎!

    回覆刪除