2013年3月11日

小的盡量挑大一點

「我今晚想食雪榚。」我跟 Jayson 媽說。

不幸被 Jayson 聽到。 

「我都要食!」Jayson 說。

「得番一個咋,我同您分喇。」我跟他說。

「我可唔可以食哂?」Jayson 問。

Jayson 媽說:「唔得喎!杯雪榚係爸爸嘅,唔可以食哂。爸爸已經肯同您分享,唔分享唔乖喎。一人一半啦。」

「咁我嗰半可唔可以多少少?」

「多少少就唔叫做一半啦!!!」


《蠟筆小新有一句名句。當小新和媽媽去買番薯的時候,檔主問媽媽想要大的還是小的。小朋友當然想要越大越好,但媽媽總是比較慳家,所以要了一個小的。於是,小新便要求檔主說:「小的盡量挑大一點。」作者果然很明白小孩的心理啊。




~ Lindberg

2 則留言:

  1. 哈哈哈,我都記得!

    Jayson好努力講價

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    識得講價都係一件好事嚟呱… 嘻嘻…

    回覆刪除