2013年3月8日

平民 . 餐館 Ristorante

好耐冇寫過食評。但呢間嘢真係唔寫唔得。今時今日仲食到啲咁嘅嘢,簡直係奇跡!
餐館 Ristorante
地址:鰂魚涌英皇道1010號香港水族廣場地庫11號舖 
電話:2561-1193
其實呢間嘢都開咗好幾年。但即使好近自己屋企,我一直都冇入過去。因為除咗係花園餐廳之外,本人對其他「豉油西餐」嘅興趣不大。所以而且最大問題,係佢個價錢牌有啲唔合理。雖然位於鰂魚涌一個冇人去嘅商場地庫,但都冇理由五、六十蚊就可以有個餐㗎嘛?!仲有賣海鮮龍蝦等,以我嘅專業眼光,一定係食垃圾!

直至有一次,諗嚟諗去都唔知想食乜,於是就入咗去博一博。就喺一餐飯之間,估唔到建立咗二十幾年嘅價值觀,就咁就完全地崩潰咗。

雖然呢度外表好似港式豉油西餐,但實際上一啲都唔豉油意粉類五、六十蚊有得交易。如果俾七、八十蚊,已經可以食「行政套餐」,多一個前菜之餘,主菜有扒類嘅選擇。如果叫個肉眼扒跟餐,都係差不多價錢。以下嘅評論,係建基於呢個消費。 

餐湯係港式西餐一貫水準,唔算太好,但絕對冇可能投訴。餐包熱辣辣,好有誠意。前菜係有幾片肉嘅沙律(好似每次都唔同)。有次食二人餐,前菜係一盆海鮮。一個二百蚊唔洗嘅二人套餐,前菜可以有蝦有蜆有螺,仲要幾新鮮,我一路食,一路滴汗…。


我哋亦試過散叫唔同小食,例如白酒煮青口、燒牛脷、焗田螺等,味道都算唔錯。材料算中等,煮法都有改善空間。但價錢真係冇得彈!

重點係啲主菜。牛扒唔係「爛布,有肉味,冇馬肉成分。日式薑汁豚肉,味道好肉厚多汁,唔會太難消化。有一次試過芝士雞胸卷,唔會差得過自己地頭嘅好多。鐵板類都係港式西餐嘅一貫水準,食得過。最攞命係啲意粉。好味之餘仲要條條 Al Dente。以咁嘅價錢,絕對係超水準之作。

另一絕係啲酒。有乜理由一間主打本地人客生意嘅平民餐廳,理論上冇乜人會叫酒,都有一個十幾隻酒嘅餐牌?!仲要價錢係超市價?!即使我唔可以飲酒,有時都要破例,叫一支五、六十蚊(半支裝)嘅餐酒嚟飲下。智利嘅 Sauvignon Blanc,唔會死錯人。一切都好似好唔合理,但謎底好快揭開!


呢晚我哋又去食過。原本想去 Outback 鋸扒,點知冇位。既然都預咗,就食豪啲!所以我哋叫咗波士頓龍蝦!龍蝦套餐兩位起,平日每位 $88!!!天啊… 咩餐廳嚟㗎?!


$176 有兩個餐湯、兩份半隻波士頓龍蝦、兩個意粉、咖啡或茶。龍蝦新鮮彈牙,芝士焗或日式燒汁都好好味!喺普通餐廳都只可以食到雪藏嘢龍蝦,但呢度嘅一定唔係!另一方面,一個意粉係香草醬蜆肉天使麵,另一個係雞肉米型粉。兩個都係超好味。即使啲醬汁可能係現成嘢,但味道一啲都唔差。雖然嗰日我冇乜胃口(因為我連續兩餐食錯嘢),但都忍唔住口食哂!仲要回味到番到屋企即刻寫幾百字,以表我嘅敬意。

環境都算舒服。因為我嘅職業病,我嘅要求會高一啲。正如一個風水師睇風水一樣,平常人可能覺得冇乜嘢,我會話整體唔算合格。起碼咁嘅食物質素,唔應該俾我有一個「豉油西餐」嘅錯覺。如果配合好啲,應該會再多啲客。

服務方面係超水準!唔好睇佢一班中年男人,面冇笑容,但服務非常殷勤!比起自己地頭嘅後生仔,呢班叔叔好好多!樣樣做足之餘,態度都好好。我仲記得第一次去,Jayson 話要開「」。但我記得商場嘅洗手間唔乾淨,好彩一位侍應教我哋去隔離中式酒樓嘅廁所,果然乾淨好多。

而點解可以咁「平、靚、正」?去一次廁所就可以將謎底解開!大家唔好誤會,唔係核突嘢!

原來西餐廳係中式酒樓嘅一部份。佢哋除咗共用一個廚房及部份人力之外,最重要係啲材料!中式酒樓賣海鮮,龍蝦隻隻新鮮,西餐廳真係可以隨便攞。唔同其他獨立嘅平民餐廳,賣唔去就死得啦!所以呢到可以食到啲好嘅材料。類似嘅經營模式,係我一直夢寐以求。因為近年嘅經營成本實在太高,有方法可以物盡其用,係一個自食其力嘅生存方法。

但即使入貨會平啲,我都覺得有啲平得唔合理。原因可能係:1)賣大包;2)計錯數。但點都好,得益嘅一定係食客。呵呵呵…

而餐酒方面,我有理由相信佢啲酒係同對面嘅酒舖買嘅。所以貨源多,又唔洗存貨。又或者係搭單賣,平得有道理。

除咗晚餐之外,我哋都去過食港式早餐。跟隔離大家樂嘅價錢分別唔大,但質素都好少少。加上大家樂好爆,所以呢度都有好多捧場客。

我寫呢篇嘢嘅另一個原因,係佢假日嘅龍蝦餐,竟然喺唔知咩時候,由 $128 減到 $108!可能因為想貼近平日嘅價錢。但減價必有因,我好驚以後都食唔到!所以一定要幫佢宣傳一下!呢啲咁益食客嘅平民餐廳,真係要大家鼎力支持一下啊!多謝!



~ Lindberg

13 則留言:

  1. 揾日約哂成班戰隊殺入去食啦!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    之前有提過行完山落去食㗎。不過好難大家夾啱得閑去行山。

    回覆刪除
  3. mag (馬姬)上午8:00

    見你咁推介, 我都要搵日去會一會佢!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    可以一試!

    回覆刪除
  5. Chloe 媽上午8:00

    really? I only tried their tea set before, let me try their dinner later.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    試下晚餐,尤其是平日嘅龍蝦餐。早餐茶餐太平,做唔到啲乜。

    回覆刪除
  7. 睇完都想試下,但人流多咗,業主又會加租,結果.....

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    希望佢有啲牙力啦!

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    之前有提過行完山落去食㗎。不過好難大家夾啱得閑去行山。


    復活節有無期?

    回覆刪除
  10. 揾日去一定要!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00



    妳老公都係咁話。

    回覆刪除
  12. 睇完食完早餐都流口水

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00



    佢都有早餐㗎!哈哈哈…

    回覆刪除