2013年3月13日

節瓜的志願

這晚替 Jayson 做馬殺雞的時候…

「爸爸,我第二時係唔係要做您做嘅工作?」Jayson 突然問。他何時學識子承父業這個道理?

「唔洗!您鐘意做乜咪做乜囉。」我回答說。心裡想即使他要,將來也未必有機會繼承父業。唉…

「哦…」

「如果您努力學習,第二時就有得選擇囉。學爸爸計數又得,學媽咪做科學家(的助手)又得,學契爺整電腦又得… 您鐘意做乜咪做乜囉。咁您想做乜呀?」 

「醫生囉。」Jayson 自小就說想做醫生。

「做醫生要讀好多書,好辛苦㗎。醫生要醫病人,好大責任。如果醫生唔叻,就醫唔好人㗎啦。仲有機會會醫死人㗎!」

「哦…」

「咁如果您想做,爸爸媽媽一定會支持您嘅。」話到尾,家中都有兩個生化學家,爛船都有三斤釘。

「好呀…」Jayson 答。「咁牙醫呢?」

「哦… 即係臻善嘅爸爸咁呀?牙醫都係醫生,不過淨係醫我哋啲牙齒。醫生有好多種㗎,除咗牙醫,仲有獸醫。」

「獸醫?」

「係呀… 即係醫動物嗰啲囉。」

「哦… 即係嗰啲姑娘去 Zoo 入面醫啲動物嗰啲呀?」

「都可以咁講嘅。獸醫除咗去動物園,仲會醫寵物囉。 」

「寵物?」

「係呀,咪好似 Julie 姐姐,貓貓狗狗兔仔囉。」

「哦… pets。」Jayson 說。「爸爸,您頭先講獸醫,我仲以為係好『瘦』嘅醫生添。」

他雙手舉起,扮成很瘦的樣子。嘩哈哈哈哈… 笑到我流眼淚。


參考圖片) 

「第二時做醫生賺到錢,咪可以帶您女朋友去(您最鐘意嘅)Club Med 囉。鐘意請埋爸爸媽咪去都得。」我又灌輸孝順的概念,但亦補充說:「不過即使您讀唔到書,爸爸媽咪都會咁錫您。最緊要您搵到自己喜歡嘅工作啦。」


~ Lindberg

8 則留言:

  1. 我唔識整電腦架

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁你想我點形容你份工作呢?上網睇公仔書?

    回覆刪除
  3. Chloe 媽上午8:00

    so sweet! Chloe just said she doesn't want to work. She told me to give all our money to her so she doesn't need to have a job. And want baba to keep working so he can pay the bills!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    好有潛質做管家婆!哈哈哈…

    回覆刪除
  5. 莎莉蛋糕上午8:00

    好瘦嘅醫生, 笑咗!! (做獸醫搵好多錢架!!)

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    錢都係其次,最緊要對佢有意義!

    回覆刪除
  7. 米b講過要做護士

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    嘩!仲辛苦!果然有志氣!

    回覆刪除