2013年3月21日

「We 嘩!充氣嘉年華」之「復活節環球遊樂園@荃灣廣場」

復活節眨下眼就到,小朋友將會放假兩個星期,正當煩惱搵甚麼節目給 Jayson 時,竟然有幸被邀請到一個由「We 嘩!充氣嘉年華」主辦的「復活節環球遊樂園@荃灣廣場」玩。發達!


我跟 Jayson 一起看以上的短片。看完之後,Jayson 輕輕嘆了一句:「我好想玩呀…」

莫講話小朋友,大人看到都想玩。我看了遊戲的簡介,從短片中看到的各項大型遊戲:
  • 全港獨家意大利進口的「We 嘩! 大鯨魚」及「小丑魚奇幻漂流」是自動開合口功能彈跳滑梯。
  • 英國進口的「反斗牛牛」是首部小孩機動騎牛牛裝備。有點令我回想起以前「歡樂今宵」見過的西部蠻牛機!
  • 美國自家制仿真黑白乳牛「親親乳牛」。
  • 「我要做騎師」是其中一個我很想玩的遊戲。親子兼修身!希望牠能承受得到我的重量…
  • 「反轉夢幻堡壘」是一個充滿童話感覺的夢幻充氣城堡。
見到有咁多室內及戶外的遊戲,真的很想復活節快點到!

「We 嘩!充氣嘉年華」主辦的「復活節環球遊樂園@荃灣廣場」活動詳情如下:
日期:2013年3月28日 至 4月7日
地點:荃灣廣場
開放時間:中午12時至晚上8時
票價:HK$20 至 HK$60(跟據遊戲收費)



~ Lindberg

6 則留言:

  1. hazel媽上午8:00

    正呀!!! 一定要去啦!!!

    謝謝推介!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    唔洗客氣!

    回覆刪除
  3. MAVIS一睇片頭已經話想去哩到玩啦!!! 有得去真係好!!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    Jayson 都係一樣!

    回覆刪除
  5. 我都係睇到個video 後呆左, 超級期待呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    好想快啲到周末呀!

    回覆刪除