2013年9月11日

結婚前一定要拍拖!

這天,我帶 Jayson 到西貢做「茄哩啡」。小巴經過那裡著名的甜品店,我便跟他說:

「爸爸以前都有同媽咪嚟過呢度食糖水。」

「係咩?」Jayson 好奇地問。

「係呀。係喺您出世之前嘅事。因為交通唔太方便,爸爸就揸車嚟食囉。」

「咁我係唔係喺媽咪個肚入面呀?」

「您仲未喺入面…」我回答說。

「…」他好像不太高興。於是我繼續解釋說:

「您嘅一半仲喺爸爸度,另一半喺媽咪度。」


這是我們之前對 Jayson 的性教育講解。爸爸的一半,游到媽媽的另一半,結合之後,然後進行細胞分裂,一個細胞變成兩個,兩個變成四個。然後進行細胞變異,成為身體的不同器官。

聽到這裡,他就很生氣地問:

「咁您又話您哋結咗婚?!」

「我幾時話(當時)我哋結咗婚啫?!」我含冤地回答。「結婚之前,兩個人要拍下拖,睇下對方適唔適合自己,咁如果大家都愛對方,咁先結婚㗎嘛。」

他認真地想了一回兒,輕聲地說:

「但係媽咪唔係好愛您喎。」

「吓?!」大家可以想象一下當時我的表情,和車上其他乘客的目光。

「佢成日都鬧您囉。」Jayson 補充說。

「咁又唔可以咁講嘅,父母爭吵通常在所難免。我哋都仲係好愛對方㗎嘛… 您睇下嗰邊!就到啦!」這正是轉換話題的好時機…


~ Lindberg



17 則留言:

  1. MaG (馬姬)上午8:00

    嘩~ 一早就咁搞笑呀大佬~~~ XDD (段估... 你都應該估到我邊度笑左出黎架呵~ 哇咔咔咔...)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    星期三等大家輕鬆一下嘛。

    回覆刪除
  3. 睇到最後五行我笑咗

    XDDDDDDDD

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    咁就係正所謂童言無忌…

    回覆刪除
  5. 哇卡卡卡卡)))))))))))))))

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    請勿將自己的快樂,建築在別人的無奈之上。謝謝…(過多幾年妳就知味道!)

    回覆刪除
  7. XDDDDDDDDDDDD

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    千祈唔好鬧交。記住… 千祈唔好鬧交。如果我哋冇鬧交,小巴上嘅乘客就唔會揞住半邊嘴笑 。所以千祈唔好鬧交。

    回覆刪除
  9. Hayden mama上午8:00

    哈哈哈.... 有時同小朋友既對答真係好好笑 ^^

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以我先要好好記低佢。第二時老咗,大家都可以用嚟回味一下。希望 sinablog 千祈唔好學 Yahoo 咁冇良心,關門大吉啦。

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    你應該寫呢篇文時, 有個溫馨提示嘛, 我係公司笑了出來. 嚇死人,.

    KAKAKAKAKA,

    JAYSON 真係好可愛啊,

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    哈哈… 唔好意思!

    回覆刪除
  13. QQ 媽咪上午8:00

    哈哈~ 可以想象你o個時都幾尷尬。

    童年無忌,小朋友隨時想講就講想問就問,無分時間地點。有時佢o嚮公眾地方講呢D 敏感題目,隔離o個個又眼望望,又唔可以唔回答,真係尷尬架﹗

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    真係唔答唔得,唯有照直答。不過如果真係太大問題,我哋教佢要細聲問,然後有機會先答。唔係就多多條命都唔夠死… 嘻嘻…

    回覆刪除
  15. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    很搞笑! ^^

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00



    嘻… 無奈…

    回覆刪除
  17. 哈哈哈哈哈哈哈!

    回覆刪除