2013年9月9日

配新眼鏡

(前一排,在街上遇到一名讀者。除了身邊一班經常見面的網友之外,這還是第一次遇到識得「節瓜俠」的人,真的有點令人喜出望外。她問 Jayson 媽 Jayson 的視力怎樣,我才記起還未提交他的視力報告。)

上個月,他再次去到政府醫院檢查視力。結果,視力由四歲時的一半,去到現在八成。其實 0.8 的那一個大細的字,我也差不多看不清楚…。

散光方面,各眼都深了 50 度(去到 250!),遠視保持輕微。幸好兩隻眼的散光深度都差不多,才不要額外的視力訓練。

我問醫生為何散光會變深了,她問:

「Jayson 有冇捽眼?」

「佢冇(媽咪)呢個壞習慣。」我回答說。

她說散光是與角膜的弧度有關,有些人真的會捽到角膜變形,越捽越深。但主要都是天生的發育問題,叫我們只好認命吧。Jayson 對這點也很清楚。所以如果有人問他是否太近看書或經常看電視,以至需要配戴眼鏡,他都會(生氣地)回答說:「天生㗎!」

只要不用擔心弱視的問題,我們已經很滿足。

因為將要升上小學,除了換一副新度數的鏡片,我還為他配多一副後備眼鏡,以防活動過激而有不時之須。但既然是後備,還是配一副經濟一點的吧。

「又係藍色?!」


最後我們選擇了一副灰色的,用來襯不同顏色的衫也不錯呀。呵呵呵呵…




~ Lindberg



14 則留言:

  1. MaG (馬姬)上午8:00

    我like灰色多d! :)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00



    易襯衫呀。哈哈…

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    嘻, 藍色搶眼D , 不過襯衫就麻煩D啊.

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00



    所以多一副都好。不過始終都係 Adidas 舒服啲。

    回覆刪除
  5. Chloe Ma上午8:00

    Chloe 近視愈來愈深, 我會遲D比佢試夜戴鏡糾正視力, JAYSON 個問題可不可以用同一方法糾正?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00



    應該得,但冇咁嘅打算。我好怕戴嗰啲嘢。

    回覆刪除
  7. Hayden mama上午8:00

    哈哈.... 我想你說的讀者可能是我吧.... (我上次在黃埔ABC Pathway見到你們). 我是在他3歲時發現的, 知道之後上網找資料時見你的blog. 因為我仔仔都是有好的深散光275度, 2隻眼, 但因為2隻眼睇的行數不同, 所以須要遮眼. 我仔仔今年都4歲啦,但都係keep住返眼科醫院覆診.

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00



    好高興認識妳。
    左右唔同又真係要多重功夫。不過唔洗太擔心嘅。我覺得睇多三行已經幾好,睇到 0.9 就好喇…。有冇練下穿珠仔?我哋起初都好有心機去練。練眼力之餘又可以練下專心。不過之後都懶咗啦,穿到一屋都係手飾都唔知點算!哈哈…

    回覆刪除
  9. Hayden mama上午8:00

    Nice to meet you ^^
    我仔仔無咩耐性, 同佢穿一陣佢就已經唔玩了.... 唉.....

    我地都覺得只要佢無弱視, 2隻眼視力慢慢一樣, 我已經好滿足了. 初初聽到咁細個要帶眼鏡已經好唔開心好難接受, 但之後諗深一層, 帶眼鏡已經解決到問題已經好好.

    我覺得你地兩公婆都好有心機教Jayson, 我真係要跟你地學習學習^^

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00



    我哋嘅感受都係一樣。只要睇得到,已經好好㗎啦。穿珠仔對男仔嚟講都係有啲難度。不如玩尋寶呀!Jayson 有好多《I Spy》嘅書,都好考眼力㗎。行下迷宮都得喎。但都要休息充足,否則變咗大近視就大鑊啦。哈哈…
    希望大家嘅小朋友都可以健康快樂成長!

    回覆刪除
  11. 丹尼(Daniel 仔仔)上午8:00

    原來散光200幾度已經算很深的嗎? 我個仔都一樣麻煩, 有很深近視啊! = ='

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00



    太深近視都係麻煩。不過都冇辦法,有就係有,只可以多加注意。大個仔咪去做激光囉。到時多咗咁多年數據,應該好安心去做啦。

    回覆刪除
  13. 我都係因為囝囝4歲去檢查視力發現有散光,我先知散光嘅成因, 視光師都有問小朋友有無捽眼習慣,我見囝囝有時會捽,希望小朋友大D散光會無甘深啦, 而家佢有150度散光, 不過Adidas好貴哦!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00



    尐醫生好好笑。有尐話會變,有尐又話冇乜機會有改善。但只要冇乜弱視,我哋已經好滿足㗎啦。希望妳嘅小朋友會好尐啦!
    Adidas 係好貴,但亦真係好戴好多。尤其是小朋友鼻仔唔高,又好動喎。如果戴得好,千幾蚊戴三年都可以接受嘅…。最多自己買少件玩具囉…

    回覆刪除